fbpx Introducerea angajatilor in atmosfera de sarbatoare | Learning Network Mergi la conţinutul principal

Introducerea angajatilor in atmosfera de sarbatoare

De sărbători e timpul provocărilor pentru a menţine nivelul ridicat de implicare al angajaţilor. In Statele Unite sezonul începe de ziua Recunoştinţei şi se extinde până de Anul Noul. Pe durata acestei perioade festivităţile pot distrage atenţia şi pot demoraliza angajaţii, dar pot fi de asemenea şi o oportunitate de a construi echipe puternice şi de a readuce optimismul.

Rezultatele depind de decizia managementului – dacă se aprobă o vacanţă care să le ridice moralul sau adoptă atitudinea lui Scrooge. Este posibil să se adopte metode ieftine pentru a recompensa munca grea din cursul anului. Aceste eforturi nu trebuie să coste mult, dar trebuie sa determine angajaţii să se concentreze pe eforturile depuse in timpul sezonului.

Citeste si 24/7 Work-Life Balance

În luna Decembrie, depinde de structura companiei dacă petrecerea va fi copleşitoare. În loc de ceva impunator, te poţi gândi la ceva mai intim, ca adunările departamentale din timpul orelor de program. Angajaţii vor aprecia scurtă perioadă în care vor fi departe de task-uri. O pauză puţin mai lungă decât pauza de masă care include antreprenori și poate chiar clienţi este o posibilitate. Începeți o tradiție, care oferă lucrătorilor posibilitatea de a discuta informal și de a dezvolta legături mai strânse.

Intra în atmosfera sărbatorilor şi decorează chiar şi sălile; încerarcă să adaptezi decorul astfel încât toată lumea să simtă atmosfera de sărbătoare. Inivită toţi oamenii din companie să ia parte la decorare şi transformă acţiunea într-un team building; poţi organiza chiar şi un concurs între departamente, cu un mic premiu la final. Ideea este de a uşura starea de spirit şi de a-i face mai productivi pe angajaţii fericiţi.

Mai există alte 2 avantaje sezoniere apreciate de angajaţi şi anume bonusurile salariale şi timpul liber. De multe ori bugetele nu sunt suficiente pentru astfel de cadouri, dar companiile se pot recompensa prin acordarea mai multor zile libere. În această perioadă viaţa personală a angajaţilor devine mai agitată, iar un ritm mai scăzut al muncii reprezintă un adevărat cadou. O zi sau două de concediu în plus sau câteva ore libere după amiază înainte de vacanţă vor face minuni; esenţial este ca angajaţii să fie anunţaţi înainte pentru a-şi putea planifica timpul eficient (în special cei care au copii).

Împarte bucurii

Dacă nu vă permiteţi să oferiţi bonusuri în bani, există şi alte soluii; împărţiţi celebrele coşuri cu produse care pot fi folosite în orice bucătărie.

Citeste si The best gift 4 the best employee: cum recompensam un angajat foarte bun

Multe companii fac acte de caritate, cum ar fi colectarea de jucării sau mâncare. Găsiți o organizaţie de caritate care se aliniază cu valorile şi cultura companiei dvs. şi implicaţi-i pe angajaţi  în campania de ajutorare al celor mai puţin norocosi. Amintiţi-vă că bunătatea începe acasă şi sfătuiţi-i pe oamenii din companie să facă în fiecare zi câte un gest de solidaritate.   

Mai presus de toata sarbatoriţi succesul oamenilor pe care-i coordonaţi. Trimiteţi-le scrisori de felicitare (scrise de mână) sau sunaţi-i personal, pentru a le lauda performanţele.  Dacă meritele aparţin unui întreg departament, îi puteţi invita pe toţi la masa de prânz sau la un film de sezon.

Articol preluat si tradus de pe Rise Smart.

Categorie
Echipa Learning Network

Learning Network este terenul de joacă al celor care cred în puterea învățării, sunt curioși să își descopere limitele și își doresc să obțină... vezi profilul complet

Adaugă comentariu nou

Text simplu

  • Etichetele HTML nu sunt permise.
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.
  • Adresele Web și E-mail sunt transformate automat în legături.