12 lucruri de verificat inainte de a trimite oferte pe mail
Tine-ti la indemana aceasta lista de verificare pentru data viitoare cand vei trimite un mail promotional listei tale de contacte sau unor potentiali clienti.
Ajungi imediat la subiect?
Nu le povesti despre ultimele patru ore pe care le-ai petrecut uitandu-te la televizor sau tunzand iarba de pe peluza decat daca este pertinent sau folositor povestii tale.
Spui o poveste?
Ideal ar fi sa spui o poveste interesanta in fiecare email pe care il trimiti pentru a creste rata de deschidere a acestora.
WIIFT.....sau Ce le iese lor?
Nu le spune doar cat de grozav este produsul tau. Spune-le ce primesc sau ce castiga daca fac actiunea pe care o promovezi sau daca pur si simplu spun da.
''Asa, si ce-i cu asta?''
Citeste emailul si din pozitia celui care il primeste si vezi daca ai intreba ''asa, si ce-i cu asta?''. Nu uita. Tu vrei sa ii fascinezi, sa ii entuziasmezi si sa ii determini sa deschida acel link.
Este plictisitor ce ai scris?
Uh-oh! Nevorbind despre ce le iese si lor sau scrierea de emailuri generatoare ale intrebarii ''asa, si ce-i cu asta?'' sunt cauzele principale care provoaca emailuri extrem de plictisitoare.
Folosesti verbe de actiune?
Compara aceste doua propozitii ca sa intelegi importanta folosirii verbelor de actiune:
1. Pisica pare ca e sanatoasa.
2. Pisica a alergat prin curte si a intrat in tufisuri in timp ce urmarea un soarece.
Care dintre aceste propozitii mentine cititorul atent si il determina sa citeasca pana la capat?
Este emailul tau suficient de lung cat sa ii faca sa acceseze link-ul si nu mai mult de atat?
Ati fi surprinsi cati oameni de marketing vorbesc despre ei insisi ca sa obtina clickul pe acel link vorbind incoerent.
Este formatul emailul tau cat se poate de usor de citit?
Sau este tot un paragraf lung si imperceptibil, fara cap si fara coada?
L-ai citit si ai taiat surplusul? Serios acum. Mergi la subiect. Acum!
Ai creat un nivel de credibilitate?
Ofera-le un motiv bun, serios, cinstit si credibil pentru care produsul tau este PRODUSUL pe care ei ar trebui sa il cumpere.
Folosesti bullet points?
Daca nu, esti nebun?!? Bullet points sunt cele mai bune instrumente de vanzare intr-un email sau scrisoare de vanzare.
(Nota: Bullet points pot fi fraze scurte, propozitii simple sau o lungime de paragraf.)
Le-ai oferit un motiv ca sa iti raspunda imediat?
Preferabil, un motiv care sa nu para dubios.
Ai inclus si telefonul tau in actiune?
Nu presupune ca vor sti ce sa faca in continuare.
Foloseste aceasta lista de verificare pentru urmatoarele 5 emailuri ale tale si compara rezultatee cu ultimele 5. Ar trebui sa observi o crestere semnificativa in conversii.