Mergi la conţinutul principal

Toate articolele

Ce trebuie să faceți atunci când un angajat nu lucrează

O concediere este echitabilă atunci când unui angajat i s-au oferit toate condițiile pentru a avea succes, dar chiar și așa, acesta nu a reușit.

Cum să construiți încredere la locul de muncă

Nu poți controla întotdeauna nivelul de încredere din organizația ta, dar poți acționa astfel încât să promovezi încrederea în mediul tău de lucru.

Cele trei bariere care limitează potențialul de învățare
Există trei bariere principale pe care liderii trebuie să le depășească pentru a transforma angajații din sceptici în pasionați de învățare.
Acumularea de abilități lipsă
Pare să fie din ce în ce mai dificil să găsești oameni talentați, care au toate calificările potrivite pentru a ocupa un rol.
Cum să te acomodezi la noul loc de muncă

Există o mulțime de incertitudini care vin cu noul loc de muncă. Vei întâlni oameni noi, vei avea un mediu nou de lucru și un nou set de responsabilități.

Cum să rezolvi problemele legate de productivitatea scăzută a angajaților?
Creșterea unei forțe de muncă productive este o problemă destul de complexă, care merită să fie profund abordată.
Merită costul instruirii angajaților?
Trebuie să evaluăm costurile reale ale instruirii angajaților și să comparăm aceste costuri cu randamentul investițiilor pe care îl putem extrage dintr-o instruire eficientă.
3 comportamente ale conducerii care motivează angajații

Mulți lideri consideră loialitatea, angajamentul și implicarea angajaților în companie ca o calitate pe care angajatul ar trebui să o posede chiar de la început.

Fii un bun manager programului de formare pentru angajați

Vă investiți toată atenția și concentrarea asupra pregătirii angajaților în fiecare zi? Sau este doar o mică parte a muntelui de responsabilități pe care le gestionați?

Inteligența competitivă

Piețele moderne de afaceri sunt incredibil de competitive.

Provocările modelului de învățare 70 20 10

70% reprezintă învățare experiențială, care se realizează prin finalizarea sarcinilor, provocărilor și practicilor zilnice.

Dezvoltare culturală și lideri

Cultura dintr-o organizație este o „experiență continuă” tangibilă care afectează indivizii chiar dacă sunt implicați în mod direct sau nu.