fbpx 3 povești de succes ale gamificării în HR | Learning Network Mergi la conţinutul principal

3 povești de succes ale gamificării în HR

Cum putem folosi gamificarea pentru a recruta, antrena și motiva mai bine angajații? Vă puteți inspira din următoarele povești de succes:

1. HR gamificat în inițiativele de recrutare și selecție 

Marriott International Inc. a fost un implementator timpuriu pentru a testa modul în care gamificarea poate fi utilizată în recrutarea persoanelor potrivite. Acesta a dezvoltat un joc on-line tematic, asemănător cu Farmville sau The Sims, pentru a aclimatiza potențialii angajați cu organizația, cultura companiei și industria hotelieră. Anil Garg, vicepreședinte VP-HR, Whirlpool, a declarat în timpul Conferinței TimesJobs.com că au folosit în mod semnificativ social media și gamificări sub formă de puzzle-uri criptice pentru a implica potențialii angajați în așa fel încât aceștia să mențină legătura cu mărca. 

 

2. HR gamificat în formare și dezvoltare

Renumita Academie de Leadership Deloitte, care a instruit peste 10000 de directori din întreaga lume, oferă gamificare de învățare prin Badgeville pentru a spori schimbul de cunoștințe și dezvoltarea mărcii. TCS a avansat, de asemenea, în lumea gamificării prin implementarea de motoare de joc care permit crearea de medii reale cu caracteristici încorporate în rețea, permițând dezvoltarea unor astfel de jocuri de rol online (MMORPG). Aplicarea MMORPG-ului pentru instruirea și simularea industrială din lumea reală poate conduce la o mai bună colaborare a echipei și la reducerea disconfortului implicat în training-ul singular.

 

3. HR gamificat în strategii de implicare și retenție

Accenture folosește instrumentele de gamificare pentru implicarea angajaților și modificarea comportamentului la locul de muncă. Banca Mondială Evoke este un joc de colaborare socială pentru rezolvarea problemelor sociale. O zonă foarte promițătoare de implicare și de reținere în care gamificarea poate fi pusă în practică este bunăstarea angajaților. De exemplu, jocul Mindbloom’s Life, utilizat de Aetna, este un joc social online, destinat îmbunătățirii sănătății și stării de bine ale angajaților, prin încurajarea interacțiunilor cu un "sine metaforic". În esență, utilizatorii pot păstra un control asupra sănătății lor prin alegerea și dezvoltarea unor planuri de promovare a sănătății.

 

 

 

Redefinește HR-ul prin Gamificare!

Dacă încă nu ți-ai dat seama că gamificarea nu este doar un trend ci un instrument care își dovedește zi de zi utilitatea, vino la un eveniment experiențial în care specialiși și practicieni din România îți dezvăluie experințele pe care le-au creat în companii cu ajutorul gamificării. 

 

 

 

 

sursa: elearningindustry.com
 

Companie
Categorie
Echipa Learning Network

Learning Network este terenul de joacă al celor care cred în puterea învățării, sunt curioși să își descopere limitele și își doresc să obțină... vezi profilul complet

Adaugă comentariu nou

Text simplu

  • Etichetele HTML nu sunt permise.
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.
  • Adresele Web și E-mail sunt transformate automat în legături.