Mergi la conţinutul principal

5 Caracteristici ale unui program de instruire de top pentru angajați

Nu există o singura modalitate de instruire al angajaților, dar există câteva lucruri care sunt prezente în mod constant în companiile cu cele mai bune programe de formare. Lucrând cu managerii de formare și dezvoltare în multe organizații și situații diferite, am găsit nouă caracteristici care descriu un program de formare de succes. Citește mai departe pentru a afla cum poți implementa aceste caracteristici în propriile programe de dezvoltare al angajaților.

Creativitatea

Am constatat de-a lungul anilor că programele care au un anumit tip de creativitate sunt privite ca fiind mai valoroase pentru organizații.
Personalizarea cu ajutorul unui logo sau mascotă poate adăuga un nivel de distracție și deasemenea, poate crea un sentiment de familiarizare pe măsură ce programul continuă. Alte planuri creative ar putea include teme sezoniere și concursuri.

Evaluarea nevoilor

Pentru a începe, managerul de program trebuie să fie capabil să identifice nevoile unei organizații. O evaluare a nevoilor poate fi realizată prin cercetări, interviuri și sondaje interne.
La baza oricărui program de instruire, eficientă este identificarea corectă a persoanelor care trebuie să fie instruite și ce abilități sau subiecte e nevoie să fie abordate.

Alinierea

După identificarea nevoilor, acestea trebuie să fie aliniate inițiativelor organizaționale. Managerul de program ar trebui să creeze un curriculum care să abordeze problemele din organizație și să sprijine obiectivele de afaceri. Urmărind acest model, angajații vor avea mai multe șanse să înțeleagă pregătirea și vor fi susținuți de manageri și lideri.

Relevanța

Furnizarea de conținut relevant este esențială pentru un bun program de formare și pentru a vă asigura că elevii sunt implicați și de asemenea vor dori să vină în continuare pentru mai multe ședințe.
Adaptarea conținutului la nevoile lor nu este importantă, ci este critică. Conținutul de pregătire pe care îl prezentați angajaților trebuie să fie accesibil în timp util pentru a-i ajuta cu îndatoririle lor zilnice, pentru a-și extinde mintea și pentru a putea fi aplicate cât mai repede.

Marketing și comunicare

A avea o strategie de marketing este o parte importantă a implementării și o componentă esențială a unui program de succes de învățare și dezvoltare. Un plan de marketing de succes include nu numai activitățile inițiale de lansare, ci și eforturile puternice în curs de desfășurare a programului.
Pe măsură ce vă construiți planul, nu uitați să păstrați obiectivele programului și factorii de succes în fruntea luării deciziilor dvs. și să legați activitățile în aceste obiective.

Orice comunicare trimisă angajaților trebuie să includă nu doar o imagine de ansamblu și așteptări clar definite, ci și să arate interesul oamenilor. Trebuie să oferi un „motiv” pentru fiecare parte a cursului. Scopul tău este să folosești tactici de marketing pentru a spori utilizarea programului tău de formare.

Consolidarea post-instruire

Multe organizații cheltuiesc mii de dolari pe an formând angajații, iar apoi descoperă că aceștia nu aplică concepte noi. Consolidarea post-instruire este o parte crucială deoarece fără să li se ofere posibilitatea să-și amintească, angajații vor uita aproape toată pregătirea în mai puțin de o săptămână.
Consolidarea instruirii reprezintă o serie de lecții mici sau activități de învățare care susțin un concept de bază sau abilități. Continuând să învețe ceea ce a fost învățat la un seminar sau dintr-un videoclip, angajații nu numai că își vor aminti mai multe, dar vor fi, de asemenea, mai susceptibili să-l aplice la munca lor de zi cu zi.

 

Tags
LEARNING NETWORK

Learning Network este terenul de joaca al celor care cred in puterea invatarii, sunt curiosi sa isi descopere limitele si isi doresc sa obtina... vezi profilul complet

Adaugă comentariu nou

Text simplu

  • Etichetele HTML nu sunt permise.
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.
  • Adresele Web și E-mail sunt transformate automat în legături.