fbpx 5 cursuri mai puțin comune pe care să le oferi angajaților | Learning Network Mergi la conţinutul principal

5 cursuri mai puțin comune pe care să le oferi angajaților

Nu există nicio îndoială că eLearning reprezintă viitorul atunci când este vorba de a face trainingul angajaților mai personalizat, mai ușor de utilizat și mai convenabil față de abordările tradiționale. De unde această siguranță și încrederea? Studiile arată că organizațiile care folosesc eLearning pentru a face economii în privința dezvoltării angajaților își sporesc și întăresc baza fundamentală de lucru, cresc angajamentul angajaților și câștigă un avantaj major față de competiție.
Cu toate acestea, pe măsură ce din ce în ce mai multe companii adoptă eLearning ca practică, adoptatorii săi timpurii vor trebui să ia anumite măsuri pentru a se diferenția de restul. Iar unul dintre cele mai bune moduri de a face acest lucru este prin lista de cursuri pe care o pun la dispoziție.
Cele mai obișnuite tipuri de cursuri de eLearning ale angajaților au de-a face cu încadrarea în muncă, conformitatea sau cu obligațiile specifice legate de serviciu. Acestea sunt esențiale. Totuși, odată ce angajații s-au familiarizat cu această ofertă, puteți (și chiar este indicat!) să completați lista de cursuri cu mai multe oferte unice destinate fie creșterii bunăstării generale a angajaților, fie să le ofere ajutor și suport pentru a un obiectiv mai important dikn cadrul organizației. Oferirea acestor cursuri va demonstra că vă interesează angajații ca oameni și doriți să îi ajutăți să crească - doi factori critici în satisfacția angajaților.
Pentru a vă face să începeți, iată câteva idei de cursuri mai puțin frecvente pe care le puteți lua în considerare:

 

1. Sănătate financiară

În SUA, spre exemplu, doar 24 la sută dintre Millennials demonstrează cunoștințe financiare de bază. Există și se observă o rată de alfabetizare financiară care scade în rândul generațiilor mai tinere, cele care de altfel, reprezintă principala forță de muncă. Combinat cu faptul că, per ansamblu,  oamenii  trăiesc mai mult și se retrag mai târziu de la muncă, putem spune că avem o criză financiară în plină desfășurare. Angajatorii buni fac tot posibilul să le ofere angajaților resursele adecvate (salarii, planuri de pensionare) pentru a le acorda suport necesar sănătății lor financiare, dar prea puțini profită. Oferirea unui curs de sănătate și de alfabetizare financiară poate contribui la combaterea problemelor cu care angajații se confruntă din cauza lipsei de cunoștințe elementare de educație financiară, iar impactul lui poate fi unul extrem de amplu. Angajații care sunt siguri din punct de vedere financiar vor fi mult mai implicați și concentrați la locul de muncă.

 

2. Analiza datelor și vizualizarea

Harvard Business Review a numit odată analiza de date "cea mai sexy slujbă a secolului 21", iar cererea celor care înțeleg, interpretează și sunt capabil să extragă concluziile corecte din date continuă să crească. Dar aceste abilități nu ar trebui să fie rezervate numai celor cu un asemenea titlu. Ele sunt abilități esențiale pentru succesul oricărui lucrător și loc de muncă moderne.
Prin instruirea angajaților cu privire la un mod mai bun, optimizat de analiză, partajare și distribuție a datelor, veți observa imediat o schimbare în viteza și acuratețea comunicării, a consensului și luării deciziilor în întreaga organizație. Până în 2025, creșterea globală a veniturilor software-ului de business intelligence este de așteptat să ajungă la 26,5 miliarde de dolari. Cu rate de adoptare atât de mari, companiile trebuie să investească în software-ul de business intelligence și în angajații care pot interpreta rezultatele și analiza datele rezultate pentru ca acestea să rămână competitive.

 

3. Mindfulness

Trăim într-o lume în care distragerea atenției este omniprezentă. Atât de mult încât rata de atenție medie a omului este astăzi mai mică decât cea a unui pește. Această schimbare în modul în care lucrează creierul nostru afectează productivitatea și fericirea noastră la locul de muncă. Remediul este mindfulness, care stimulează creativitatea, abilitățile de rezolvare a problemelor și cele de luare a deciziilor. Ea este deja o practică pe care angajații o cer din proprie inițiativă. Așa că, de ce să nu oferiți o astfel de formă eficientă de stimulare a moralului angajaților la locul de muncă?

 

Învățarea este vocația și pasiunea ta? Te invităm să descoperi și să te alături celui mai inovativ și complex eveniment anual dedicat profesioniștilor în învățare și dezvoltare- Learning Network Festival- Design. Delivery. Technology. 3 zile, 24 de facilitatori, 15 workshopuri, 9 prezentări best practice.

 

4. Echilibrul dintre muncă și viață

Aproape jumătate dintre femeile cu înaltă calificare părăsesc forța de muncă după ce au avut copii. Mulți factori contribuie la plecarea lor, dar unul dintre cele mai probabile este sprijinul oferit pentru tranziția de a fi un părinte activ. Sau, mai precis, lipsa lui. Ca organizație, puteți combate exodul de creiere și să ăa demonstrați angajamentul față de echilibrul dintre munca și viața angajaților prin oferirea de cursuri pentru a-i pregăti pe cei care urmează să plece în concediu parental și pentru a-i îndruma pe cei care se reîntorc la muncă.

 

5. Managementul mailurilor

Mailul reprezintă "cocoașa" din spatele fiecărui angajat al secolului XXI. Rămâne cel mai popular mod de a comunica la locul de muncă. Totuși, utilizarea lui continuă este copleșitoare. Verificarea și răspunsul la mail ocupă aproape un sfert din ziua de muncă obișnuită a angajaților, făcându-i pe aceștia să muncească și de acasă sau în afara orelor de program. 
Majoritatea angajaților s-a obișnuit cu recompensa psihologică venită odată cu răspunsul imediat la un mail, însă această nu este neapărat cea mai productivă abordare. Puteți să-i învățați pe angajați mai multe metode de gestionare a intrărilor mailurilor, care le vor ajuta să profite la maximum de timpul petrecut la serviciu, permițându-le să se relaxeze în afara biroului.

 


6. Securitatea cibernetică

Amenințările cibernetice se intensifică de la an la an. Atacurile cibernetice atacă grav atât organizațiile, cât și pe angajații acestora, costul mediu al unu astfel de atac fiind de milioane de euro. Din acest motiv, a-i învăța pe angajați cum să se protejeze online, atât în cadrul muncii, cât și în viața personală se dovedește nu doar unul dintre beneficiile majore, cât și o investiție înțeleaptă.

 

 

 

sursa: eLearning

Companie
Categorie
Echipa Learning Network

Learning Network este terenul de joacă al celor care cred în puterea învățării, sunt curioși să își descopere limitele și își doresc să obțină... vezi profilul complet

Adaugă comentariu nou

Text simplu

  • Etichetele HTML nu sunt permise.
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.
  • Adresele Web și E-mail sunt transformate automat în legături.