fbpx 5 pasi pentru a genera lead-uri de succes | Learning Network Mergi la conţinutul principal

5 pasi pentru a genera lead-uri de succes

Dacă eşti de părere că pentru vânzări eficiente ai nevoie de un executive inteligent și un pic de intuiție pentru a finaliza vânzările nu este de ajuns. Tehnologie care produce vânzarea este acum cheie. Asigura­-te că procesul de vânzare este de succes necesită o coordonare pe mai multe aspecte ale unei afaceri, care implică vânzări, marketing și aproape orice client care se confruntă cu membrii personalului. Sistemele CRM, tehnologie de automatizare de marketing și relațiile existente toate trebuie să fie legate împreună cu o înțelegere aprofundată a publicului tinţă al companiei.

Google Analytics trebuie să fie extins pentru a descoperi perspectivele clienţilor şi pentru a creea cu grijă campanii bine gândite, adaptate cererilor. Iată 5 elemente esențiale pentru a genera lead-uri de succes:

1. Utilizează date de marketing corecte

Datele exacte stau la baza programelor de marketing de succes. Fără ele, ai putea ajunge sa targetezi persoane nepotrivite. Ai nevoie de informații corecte și relevante cu privire la rolul uneipersoane responsabilităţile și puterea de decizie sunt esenţiale pentru înţelegerea modului cel mai bun de a le aborda. Acest lucru pare evident, dar de prea multe ori apelurile de vânzări rămân fără răspuns iar mailurile nu ajung unde trebuie. În opinia mea, acest lucru este, de obicei un rezultat al informatiilor sau datelor incorecte. Vânzătorii și echipa de marketing trebuie să ajungă șă comunice direct cu oamenii care verifica factorii de decizie. În a face acest lucru ai novoie de o bază de date corectă şi de o colaborare eficientă.

2. Marketing automatizat în întreaga organizație

Automatizarea marketing-ului nu este bazează numai pe date exacte, dar atunci când este utilizat în întreaga organizație, se poate produce ceva despre mare. Integrarea sistemelor de CRM și de date existente cu cabluri de intrare de la site-ul de date vor construi profiluri de client puternice, iar echipele de vânzări şi cele de marketing vor înţelege mai bine comportamentul public și vor învăța să genereze lead-uri.

3. Folosiți un sistem de CRM

Înțelegerea modelelor existente cu clienții este esențială pentru a obține altele noi. Retargetarea clienților anteriori este o modalitate foarte bună de a asigura vânzările viitoare. Un sistem de management al relațiilor cu clienții ar trebui să conțină informații în mod implicit extrem de detaliate despre fiecare client; de la produsele pe care le-au cumpărat, până la cele mai bune mijloace de a-i contacta. Prin stimularea o înțelegerii clienților existenți, un sistem CRM permite echipelor de vânzări şi de marketing să comunice exact modul în care acestea pot rezolva o problemă de afaceri clar definit și relevant, în timp ce în curs de dezvoltarese află o piață detaliată și cunoștințe importante.

Citeste si Creşte performanţa echipei de vânzări

4. Asigurați-vă că echipele vânzări și marketing au expertiză în domeniu

Puține lucruri sunt mai jenanet pentru un agent de vânzări decât sa spună că nu inţelege o perspectivă de afaceri. Pe măsură ce afacerea dezvoltă și automatizează o strategie de marketing asiguraţi-vă că toate echipele au cunoștințe solide. Incapacitatea de a înțelege și empatiza cu nevoile și cerințele oprospecţilor vor împiedica orice șansă de a face o vânzare, şi va face inutile orice eforturi anterioare de marketing de succes. Angajarea oamenilor de vânzări cu experiență relevantă în domeniu și cunoștințe legate de procesul de vânzări poate fi un mare pas. Aceste persoane pot ajuta membrii echipei şi noii veniţi să înțeleagă nivelul ridicat al cerințelor de afaceri cu clienţii și planificarea vânzărilor.

5. Crearea unei culturi de colaborare între echipele de vânzări și de marketing

Marketing-ul susține vânzările, și departamentele de marketing se bazează pe afacerile aduse de echipele de vânzări. Cele două departamente sunt intrinsec legate în funcție, și de multe ori chiar folosesc aceleași baze de date. Într-un mediu de date condus, vânzările de teren ar trebui să înțeleagă rolul de introducere pe piață și invers. Să încurajeze colaborarea dintre cele două departamente, în cele din urmă unind cultura lor va deschide calea spre succes.

Pe scurt, vânzările au nevoie de focalizare și de colaborare. Datele trebuie să fie corecte și relevante, precum și echipele trebuie să se concentreze pe sectoarele clienților țintă și nevoile mediului de afaceri. Vânzătorii vorbăreți și de încredere sunt, desigur, importanţi dar fără sprijinul unor date exacte, al unui CRM eficient și al marketing-ului automatizat, alături de o cunoaștere a pieței profundă și un mediu de colaborare între vânzări și marketing, generarea de lead-urilor va fi limitată. În urma doar unul dintre aceste sugestii pur și simplu nu este suficient de bun. Ei au nevoie să fie puse în aplicare în tandem, ca fiecare este intrinsec bazează pe de altă parte pentru a reuși. În urma tot va duce în cele din urmă la conduce mai mult succes, de vânzare și, prin urmare o linie de fund mai mare.

Articol preluat si tradus de pe Sales & Marketing Management

Categorie
Echipa Learning Network

Learning Network este terenul de joacă al celor care cred în puterea învățării, sunt curioși să își descopere limitele și își doresc să obțină... vezi profilul complet

Adaugă comentariu nou

Text simplu

  • Etichetele HTML nu sunt permise.
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.
  • Adresele Web și E-mail sunt transformate automat în legături.