fbpx 6 lucruri pe care sa nu le spui la job | Learning Network Mergi la conţinutul principal

6 lucruri pe care sa nu le spui la job

Discretia este cea mai potrivita atitudine in relatia cu mangerul si colegii. Fii o persoana sociabila, dar cantareste cu atentie ceea ce comunici despre tine, despre familie si modul in care iti petreci timpul liber. Astfel poti avea mai mult de castigat pe plan profesional. 

Iata care sunt aspectele pe care merita sa le tratezi cu discretie la job: 

1. Salariul tau

2. Salariul partenerului/partenerei de viata

3. Cat de nemultumit esti de job-ul actual 

4. Iti cauti un loc de munca

5. Credintele politice si religioase

6. Glume nepotrivite.

Afla cum sa gestionezi cu tact fiecare situatie .

Categorie
Steluta Nastase

Steluta Nastase – Online Marketing Specialist ABC Human Capital/ Recrutare si Selectie

Am ales un job pe care il... vezi profilul complet

Adaugă comentariu nou

Text simplu

  • Etichetele HTML nu sunt permise.
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.
  • Adresele Web și E-mail sunt transformate automat în legături.