3 competențe în HR într-un mediu VUCA
Rolul managerului de HR în crearea unui avantaj competitiv durabil într-un mediul de afaceri VUCA este privit de experții din zonă ca fiind strategic și extrem de important. Pentru a păstra forța de muncă motivată, a selecta noi talente și a asigura performanța organizației este nevoie de manageri de resurse umane flexibili și inovatori. Aliniera forței de muncă la obiectivele de business în continuă schimbare este esențială pentru sustenabilitatea companiei și supraviețuirea ei. De aceea este important ca partenerul de formare ales pentru dezvoltarea continuă a managerilor HR să întrunească criterii exigente, atât în ceea ce privește curricula cât și experiența facilitatorilor.
Abilitățile esențiale pentru management in perioade VUCA sunt:
1. Gândire strategică
Este important ca certificarea pe care o urmezi să îți crească abilitățile de planificare dar să te și antreneze în a privi situația în ansamblu, astfel încât să îți exersezi capacitatea de a declina obiectivele companiei până la nivel individual.
2. Negociere și mediere
De multe ori rolul tău este de a aduce echilibru între mediul intern și cel extern organizației. Abilitățile de negociere ale managerilor de HR nu trebuie neglijate.
3. Managementul schimbării și al performanței
Este firesc ca oamenii să întâmpine rezistență la schimbare și prin urmare rolul tău va fi să creezi un mediu propice și să acompaniezi perioada de tranzit. Și toate acestea trebuie să se întâmple respectând parametrii de performanță stabiliți.
Înscrie-te la cursul de Management Strategic al Resurselor Umane. Nu rata următoarea sesiune.