Abilitățile cheie de care ai nevoie pentru a reuși în HR și L&D
Orice profesie necesită niște abilități anume. Asta dacă vrem cu adevărat să ne clădim o carieră și jobul nostru să nu reprezinte doar un simplu loc de muncă la care mergem pentru o sursă de bani.
Iar dacă este să vorbim de o carieră în HR sau L&D, lucrurile devin ușor mai delicate, fiind nevoie de o serie de abilități pe care avem nevoie să le dezvoltăm pentru a obține cu adevărat succesul pe care ni-l dorim.
Așadar, care sunt acele abilități cheie pentru asta?
Mai jos, am creat o listă (deschisă!) la care sunteți mai mult decât bineveniți să contribuiți:
1. Colaborare
Ai nevoie să poți lucra în mod eficient inclusiv cu colegii, clienții, echipele de clienți, decidenții, părțile interesate, echipele și indivizii, atât în cadrul organizației, cât și dincolo de aceasta.
2. Curiozitatea
Ești interesat/ă în mod activ de ceea ce se întâmplă în jurul tău? Cauți mereu modalități mai bune de a face lucrurile? O atitudine interogatoare și dorința de a învăța poate fi foarte valoroasă într-un rol de HR. Căută în permanență căi noi și inovative pentru tine și colegii tăi pentru a lucra mai bine atât individual, cât și ca echipă.
3. Curajul față de provocare
Există momente atunci când un anume punct de vedere diferit îmbogățește dezbatarea. A avea curajul necesar atunci de a contesta părerile înrădăcinate poate reprezenta o forță deosebit de utilă și de valoroasă.
4. Gândire decisivă
Capacitatea de a analiza și înțelege rapid datele și informațiile este importantă. Ca parte a acestui fapt, ar trebui să poți ajunge la opinii robuste și evidente. Indiferent dacă te uiți la datele financiare ale unei organizații sau la indicatorii de succes al unui proiect, ar trebui să poți aplica toate informațiile, cunoștințele și datele într-un mod structurat și să propui opțiuni practice pe baza celor mai bune dovezi disponibile.
Anul acesta Learning Network realizează cel mai amplu studiu de piață privind tendințele în learning & development din România: L&D Industry Survey. Vino și tu în comunitatea de experți ce identifică tendințele momentului in L&D și bucură-te de surprizele pregătite!
5. Capacitatea de a reprezenta un model
Dacă lucrezi în HR, trebuie să conduci prin puterea exemplului. Ai nevoie să acționezi cu integritate, imparțialitate și independență și să încerci să aplici o judecată personală solidă în orice situație.
6. Influențator calificat
Este nevoie să influențezi oamenii la toate nivelurile, atât în cadrul organizației, cât și dincolo de aceasta. Multe inițiative ale resurselor umane au succes prin parteneriat. De aceea, va trebui să îți câștigi angajamentul, consensul și sprijinul dacă dorești ca planurile tale să se concretizeze.
7. Motivat să livrezi
Dacă accepți responsabilitatea personală și ai dorința de a îți urmezi promisiunile, vei câștiga respectul colegilor. Acest lucru va facilita realizarea proiectelor de colaborare. Trebuie să planifici, să acorzi prioritate, să monitorizezi performanța și să fii responsabil pentru livrare.
8. Credibilitate personală
Resursele umane nu sunt ca ingineria: rareori există un răspuns definitiv. Partea umană a lucrurilor este întotdeauna ambiguă, nu ajungi niciodată la capătul sau esența lucrurilor. Aici se află marele ei apel. Dacă ești capabil să gândești lucrurile în mod rațional, să aplici judecata sănătoasă și să folosești inteligența emoțională pentru a îți apăra deciziile, trebuie să prosperi în HR.