Mergi la conţinutul principal

Acumularea de abilități lipsă

Mulți lideri sunt din ce în ce mai preocupați de lipsurile de abilități din organizațiile lor. Pare să fie din ce în ce mai dificil să găsești oameni talentați, care au toate calificările potrivite pentru a ocupa un rol. Deși acest lucru poate fi foarte bun, nu este prea util să căutam un “talent potrivit”.

E realist ceea ce cauți?

Într-un articol, James Besson spune: „De ce uneori abilitățile sunt greu de măsurat și de gestionat? Deoarece noile tehnologii necesită frecvent noi abilități specifice pe care școlile nu le predau și pe care piețele de muncă nu le furnizează. Deoarece tehnologiile informaționale au schimbat radical  munca în ultimele decenii, angajatorii au avut dificultăți persistente în a găsi lucrători care pot profita la maximum de aceste noi tehnologii."

Din cauza ritmului rapid de schimbare a tehnologiilor, dorință deținerii de către angajați a unor abilități poate fi adesea complet nerealist și vă poate face să pierdeți unii candidați extrem de talentați. Primul pas pentru a găsi talentul potrivit este de a pune mai mult accentul  pe ddorinta angajaților de a învăța și nu pe ce abilități au deja. Atunci când analizezi CV-urile potențialilor angajați, nu te descuraja atunci când nu vezi potriviri exacte sau anumite combinații de abilități necesare pentru un anume rol de muncă.

Angajează pentru atitudine, nu pentru abilități!

În timp ce școala pregătește oamenii pentru forța de muncă prin predarea abilităților tehnice, de fapt mai important este să învăți cum să înveți. Școlile nu pot să învețe angajații să stăpânească toate tehnologiile și echipamentele de care au nevoie la locurile de muncă, deoarece aceste lucruri se schimbă prea repede. Acest tip de pregătire se află în mâinile afacerii tale.
 Prin urmare, cel mai bun mod de a umple golurile de abilități din organizațiata și de a vedea simultan îmbunătățiri în ceea ce privește provocările de afaceri este concentrarea practicilor de angajare pe trăsături care semnalează dorință pentru învățare.

Efectuați o analiză a abilităților de care duc lipsă angajații

Pentru a-i ajuta pe angajații tăi să creeze decalajul dintre ceea ce știu deja și ceea ce ai nevoie tu ca ei să știe, fă o analiză abilitaților acestora, astfel încât să poți adopta o abordare concentrată pe instruire.

Începeți cu crearea unei evaluări a competențelor pentru a afla ce abilități sunt necesare pentru fiecare rol. După ce evaluați abilitățile necesare, puteți crea o hartă de competențe pentru a stabili punctele de referință pentru locul în care un angajat trebuie să fie alături de fiecare dintre aceste abilități.

Multe companii par să fie victime ale lipsei anumitor competențe, dar numai pentru că ei considera că este mai ușor să învinovățească decât să se uite la ce pot face pentru a remedia problema. Dacă compania ta se luptă cu aceste lipsuri de abilități, de ce să nu vă asumați responsabilitatea umplerii acestor goluri?

Pregătirea online este mai economică și mai eficientă ca niciodată și le permite angajaților să învețe abilitățile de care nu vor avea nevoie doar pentru munca de astăzi, ci și pentru viitor. De asemenea, este foarte important să trimiteți feedback.


 

Tags
LEARNING NETWORK

Learning Network este terenul de joaca al celor care cred in puterea invatarii, sunt curiosi sa isi descopere limitele si isi doresc sa obtina... vezi profilul complet

Adaugă comentariu nou

Text simplu

  • Etichetele HTML nu sunt permise.
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.
  • Adresele Web și E-mail sunt transformate automat în legături.