Adriana Boscanici: TrainArt a lansat campania"Modele Umane in Afaceri"
Adriana Boscanici ne-a povestit despre debutul in noul an, noile proiectele, campania de rebranding si despre concursul organizat de TrainArt.
1. Cum a debutat 2015?
Pentru noi, anul 2015 a debuta in pas alert. Am fost prinsi in plina schimbare, am lansat campania <<Modele Umane in Afaceri>> si, totodata, un nou concept de business, omul Empowered. Resourceful. Spectacular. Am tintit spre o revitalizare, iar ideea omului ERS reflecta cel mai bine caracteristicile oricarui antreprenor, pe care noi vrem sa le descoperim si sa le slefuim pentru a atinge rezultate maximale.
2. Care sunt trendurile conturate pentru acest an?
Chiar daca piata de training a ramas oarecum neschimbata, pot vorbi despre o crestere la nivelul training-urilor de consolidare sau retusare. Atat IMM-urile cat si corporatiile au prezentat orientare mult mai ridicata catre rezultate, iar prin faptul ca incercam o abordare integrata, training-ul si alte tipuri de servicii, vom ajuta companiile in implementarea solutiilor gasite impreuna, intr-un mod practic si de succes. Avem o misiune de ascensiune si vom cauta sa dezvoltam intr-un mod inovativ, nou si curat abilitatile oamenilor de/din afaceri.
3. Care sunt cele mai cautate programe la final de Q1?
Cel mai cautat program al nostru este Metamorphosis care stimuleaza leadership-ul intuitiv prin invatarea experientiala si diverse metode neconventionale de training, care te scot din zona de confort si te forteaza sa gasesti intuitiv solutii sau resurse noi pentru rezolvarea problemelor. Este un program unic prin care imbinam armonios business-ul cu teatrul, cu ajutorul regizorului Dan Vasile. Pe langa acesta, mai sunt la mare cautare si sesiunile de dezvoltare a echipei, team building, creativitate si inovatie, inteligenta emotionala. Dar, in continuare, se cer programe care sprijina specialistii si managerii in eficientizarea activitatii, precum: managementul timpului si al activitatilor, organizarea de sedinte eficiente, planificare si organziare sau rezolvarea problemelor.
De asemenea, serviciile de business coaching sunt din ce in ce mai solicitate, ca si completare si aprofundare a demersului de dezvoltare din sala de curs.
4. Ce se intampla cu programele de tip open? Mai sunt cautate? Sau companiile s-au orientat spre in-house?
Programele de tip open, din experienta noastra precum si ca urmare a discutiilor avute de-a lungul timpului cu alti colegi de breasla, sunt o varianta de completare a portfoliului de servicii. Nu este un boom in piata de cursuri open, ci din contra. Si asta si pentru ca organizatiile aleg mai degraba sa formeze grupe mai mici de training (fie si 5-6 persoane) pentru care sa organizeze un workshop. Astfel, investitia este mai scazuta si workshop-ul se poate customiza, ceea ce nu este cazul pentru un curs de tip open.
5. Pe ce program sau programe mizati anul acesta?
Evident pe Metamorphosis. Dar si pe cele de creativitate si inovatie, inteligenta emotionala, dezvoltarea echipei si pe orice tip de program care reiese direct din nevoile clientului – noi putem construi de la zero un program de training, pe nevoia aparuta in organizatie.
6. Ati adus ceva nou pe piata in 2015?
Da, este vorba despre campania Modele Umane in Afaceri despre care va vorbeam. Am lansat un serviciu complex si complet de dezvoltare a oamenilor, prin Coaching (Empowered) – Training (Resourceful) – Teatru /Metamorphosis (Spectacular), totodata definind impactul celor trei practici in procesul de dezvoltare umana. Intocmai pentru ca oamenii reprezinta cele mai bune modele pentru oameni, omul ERS este intruchiparea unei persoane in echilibru atat cu viata sa personala, cat si cu cea privata.
In acest sens, am lansat un concurs destinat persoanelor din HR in cadrul caruia vom oferi premii in valoare de peste 10.000 de euro companiilor romanesti si multinationale, prin care cautam persoane care se incadreaza in sablonul ERS. Indiferent de pozitia detinuta in companie, indiferent de domeniul afacerii, dorim sa incurajam astfel de calitati ale persoanelor, cele selectate fiind recomandate de HR Manageri sau de colegi si se va solicita o argumentare a alegerii.
7. Care este cea mai mare provocare cu care v-a intampinat 2015?
Anul 2015 a inceput pentru noi cu petrecerea de reinventare a Trainart, de rebranding; asadar, provocarea si in acelasi timp bucuria cea mai mare este sa ne indeplinim promisiunile facute si sa gasim cat mai multi oameni E.R.S. care sa ii inspire si pe ceilalti. Deci pot afirma ca, momentan, anul 2015 ne-a primit calduros, cu o haina noua si stralucitoare pe care o purtam mandri.