fbpx Alegerea celei mai bune metode de livrare de training | Learning Network Mergi la conţinutul principal

Alegerea celei mai bune metode de livrare de training

Uneori, alegerea metodelor corecte de livrare de training poate fi un proces descurajator. Există o mulțime de lucruri de luat în considerare: prețul bugetului vs locație, numărul de cursanți, nefuncționalitati, rezultate. Cu multe opțiuni oferite de către furnizorii de training, decizia privind tehnicile adecvate de instruire pentru angajați poate fi dificilă. 
Vă prezentăm azi cei mai importanți pași de parcurs atunci când luați o astfel de decizie, precum și câteva aspecte cheie ale principalelor tipuri de training:

1. Începeți prin identificarea obectivelor organizației voastre, atât cele imediate, cât și cele pe termen lung. 
2. După ce ați parcurs acest pas, stabiliți criteriul de măsurare a succesului.
3. Asigurați-vă că opțiunea pe care o luați în considerare va funcționa bine cu orice metode de training pe care deja le folosiți cu succes.
4. Gândiți-vă la ce format va fi cel mai potrivit pentru angajații voștri și cel mai probabil să îi motiveze să participe până la final la sesiunea de training.
5. Testați alegerea livrării de training cu un grup reprezentativ de angajați pentru a fi siguri că respectiva alegere vă întrunește obiectivele înainte de a o aplica la o scară mai mare de participanți.
Cel mai important! Atunci când vreți să determinați cea mai bună metodă de livrare de training, nu vă concentrați doar pe un singur aspect sau factor care să vă decidă alegerea, cum ar fi costul sau confortul angajaților.
Nu tehnologia sau experiența față în față produce învățarea, ci, mai degrabă, modul în care tehnologia sau sesiunile față în față sunt folosite pentru a sprijini procesul de învățare. 

 

Învățarea este vocația și pasiunea ta? Te invităm să descoperi și să te alături celui mai inovativ și complex eveniment anual dedicat profesioniștilor în învățare și dezvoltare- Learning Network Festival- Design. Delivery. Technology. 3 zile, 24 de facilitatori, 15 workshopuri, 9 prezentări best practice.

 

Iată ce ar mai fi nevoie să luați în considerare în privința alegerii unui tip de training sau altul:

 

Formarea la locul de muncă - sau training unu-unu la locul de muncă - se utilizează cel mai bine atunci când:
⦁    Numărul de angajați care au nevoie de instruire la un moment dat este foarte mic
⦁    Nevoia de training este rară
⦁    Trainerul este calificat în îndeplinirea sarcinilor și este un profesor eficient

 

Trainingul în clase fizice sau în clase virtuale se potrivește cel mai bine atunci când:
⦁    Este ușor accesibil un mediu fizic sau tehnic 
⦁    Interacțiunea dintre participanți este vitală pentru învățare (și da, interacțiunea este posibilă în medii virtuale!)
⦁    Mulți participanți trebuie să fie instruiți în același timp

 

eLearning- trainingul furnizat prin computere, tablete sau telefoane reprezintă o opțiune grozavă atunci când:
⦁    Cursanții au nevoie de formare în momente diferite 
⦁    Numărul de cursanți este semnificativ
⦁    Participanții sunt dispersați din punct de vedere geografic
⦁    Coerența cu difuzarea conținutului este critică
⦁    Nivelul de calificare a participanților variază dramatic

 

Învățarea de tip blended care combină trainingul în clasa cu eLearningul poate fi luat cu succes în considerare atunci când:
⦁    Conținutul poate fi fragmentat sau descompus în bucăți mai mici
⦁    Experiența ar aduce beneficii atât colaborării față în față, cât și online între cursanți și trainer
⦁    Există dorința de a trece la livrarea de eLearning, însă nu abandonează instruirea condusă de trainer
⦁    Doriți să oferiți conținuturi, exerciții sau interacțiuni între cursanți înainte și după clasă
 

Companie
Categorie
Echipa Learning Network

Learning Network este terenul de joacă al celor care cred în puterea învățării, sunt curioși să își descopere limitele și își doresc să obțină... vezi profilul complet

Adaugă comentariu nou

Text simplu

  • Etichetele HTML nu sunt permise.
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.
  • Adresele Web și E-mail sunt transformate automat în legături.