Ce este Management 360: de la nume, la acel ingredient care îl face diferit.
Management 360 este un program complex de management, care oferă participanților - manageri și antreprenori - esența educației de business. Numele său face referire la nevoia liderilor de a avea o perspectivă 360 asupra business-ului, care să le permită să ia decizii strategice și să obțină performanță rapid.
Ceea ce îl face diferit este formatul său special, de tip mini-MBA, specific școlilor de afaceri. Un format care facilitează antrenarea competențelor pe parcursul mai multor luni în cadrul unor sesiuni practice de învățare însoțite de întâlniri de lucru în echipe.
Un alt atuu este dat de interacțiunea cu colegi cu profile diverse, cu care participanții schimbă idei și opinii. Este un network foarte valoros, o comunitate foarte frumoasă.
De ce este nevoie de certificare în management?
Certificarea în management este un avantaj atunci când îți dorești să avansezi în carieră pe o poziție superioară sau ai nevoie să îți validezi experiența deja bogată în conducerea echipelor cu un certificat valoros, eliberat de o companie de training de prestigiu.
Cum se poziționează programul între cei 2 poli: tradițional și inovativ?
Componenta academică în astfel de programe nu este de neglijat. Este important să ai bază conceptuală de management pentru a înțelege procesele cheie ale unui business. Pe de altă parte, gradul de inovație este unul ridicat. De la un an la altul, îmbogățim și actualizăm curricula cu teme și metodologii noi de învățare. Lucrăm cu studii de caz, discuții facilitate, schimb de opinii, role-plays și simulări de business.
Care este ingredientul secret?
Un ingredient secret al programului este zona de mentorat de business, adăugată recent. Fiecare participant are acces la mentorat pentru a aplica în practică, în mod concret, conceptele discutate în cadrul celor 6 module de curs. În plus, oferim și coaching individual, pentru a da șansa participanților să identifice eventualele blocaje și să aibă claritate în stabilirea obiectivelor lor. Aceste elemente suplimentare adaugă valoare programului și fac ca experiența din sala de training să fie dusă mai departe și transpusă în business.
Cine sunt facilitorii programului? Au roluri diferite?
Facilitatorii programului sunt 8 experți de business cu mare experiență în training. Ei sunt practicieni, ca și cursanții – manageri sau antreprenori de top, care cunosc provocările cu care se confruntă participanții și vorbesc aceeași limbă cu aceștia.
Din ce companii vin participanții? Ce așteptări să aibă un candidat la acest program?
Participanții vin din companii diverse, multinaționale sau antreprenoriale din industrii diferite, chiar ONG-uri sau profesii liberale. Din această diversitate, se câștigă foarte mult pentru că fiecare vine cu propriile experiențe și, cu ajutorul talentului de facilitare al trainerilor, ei fac schimb de opinii și își validează ideile și deciziile.
Care a fost cel mai neașteptat feedback?
Participarea la acest program a însemnat maturizarea mea ca manager. La momentul la care m-am înscris la curs, eram ca într-o cameră cu pereții de sticlă complet aburiți. După fiecare modul de curs, am început să văd din ce în ce mai clar ce se află dincolo de pereții de sticlă. În momentul în care am realizat acest lucru, am căpătat încredere în afacerea pe care o conduc. De atunci și până în prezent, firma și-a dublat cifra de afaceri.- Corina Nistor, Director General, Focus Computer