Ce presupun elementele de bază ale Agile Learning Design
Există multă confuzie cu privire la domeniul din ce în ce mai înfloritor al Agile Learning Design, în parte, din cauza numeroșilor termeni folosiți pentru a descrie elementele sale. Din acest motiv, credem că o clarificare este oricând mai mult decât binevenită, contribuind semnificativ la folosirea și aplicarea sa cu succes.
Iată-i pe cei mai importanți dintre ei și ceea ce ei presupun:
1. Proiectarea sistemelor instructive- ISD
Un termen "umbrelă", ISD constituie un proces sistematic asociat evaluării nevoilor de training sau de învățare și dezvoltării de materiale de training sau de învățare în scopul furnizării informațiilor și instruirii elevului.
2. Dezvoltarea rapidă a aplicațiilor- RAD
Acest termen cuprinde o varietate de metode de proiectare pentru accelerarea dezvoltării software-ului, inclusiv a conținutului de training, minimizând în același timp planificarea avansată. Driverele includ trecerea la o dezvoltare mai deschisă și colaborativă, care a sporit nevoia de iterații mai rapide, precum și utilizarea sporită a cadrelor și produselor de tip open source.
Descoperă evenimentul dedicat profesioniștilor in învățare și dezvoltare organizațională- Learning Network Festival București 2018- Design. Delivery. Technology. 3 zile, 24 de facilitatori, 15 workshopuri, 9 prezentări best practice.
3. Dezvoltarea rapidă a conținutului- RCD
Această metodologie pentru Agile Learning Design prezintă o etapă de pregătire, un design iterativ, componente reutilizabile bazate pe șablon și instrumente de învățare electronică pentru o execuție rapidă și eficientă din punct de vedere al costurilor. De asemenea, metodologia este cunoscută sub numele de e-learning rapid.
4. Modelul de aproximare succesivă- SAM
Această abordare a Agile Learning Design a fost introdusă ca o alternativă la ADDIE, care subliniază, de asemenea, colaborarea, eficiența și repetarea. A fost dezvoltat de Michael W. Allen, președinte și CEO al Allen Interactions, Inc.