CELE MAI BUNE APLICAŢII DE BUSINESS PENTRU TELEFONUL TAU
Aplicatiile de pe mobilul, o solutie pentru cresterea productivitatii
Pana acum cativa ani, calculatorul era instrumentul indispensabil pentru orice afacere. Astazi, insa, telefonul mobil poate inlocui cu succes un calculator, ajutandu-te sa rezolvi orice task important, oricand si oriunde. Astfel, lucrezi mai repede, mai usor si ai cu tine mereu informatiile importante. Noi am facut o lista cu cele mai bune aplicaţii pentru mobil care te pot ajuta să economiseşti timp şi energie, crescand in acelasi timp productivitatea:
Evernote - pentru notiţe
Lasă-ţi carneţelul acasă! Cu ajutorul Evernote poţi crea notiţe, poţi centraliza poze şi documente. Aplicaţia stochează informaţiile în cloud, acestea nu se pierd şi pot fi accesate de oriunde.
Dropbox - pentru salvarea documentelor
Cu ajutorul aplicaţiei Dropbox poţi lucra la proiecte împreună cu colegii, poţi partaja şi accesa documente de oriunde te-ai afla.
Astrid - pentru crearea de liste
Deseori facem liste pentru a nu uita ce avem de făcut. Astrid permite crearea unei liste ce va fi sincronizată pe toate dispozitivele tale (calculator, telefon, tabletă). Avantajul este că obiectivele pot fi dictate şi se va economisi timp.
Asana - pentru management de proiect
Asana este destinată lucrului cu proiecte. Aplicaţia monitorizează activitatea utilizatorilor pentru a evita pierderea de informaţii. Funcţia de calendar este precum o agendă personală căci permite vizualizarea şedinţelor şi a întâlnirilor.
Remember the Milk - pentru a ţine minte task-uri
Cum îi spune şi numele, Remember the Milk ţine minte tot ce ai de făcut şi are grijă să-ţi amintească de toate aceste lucruri.
Google Calendar - cel mai cunoscut calendar virtual
Aplicaţia permite inregistrarea de notiţe pe calendar şi este foarte uşor de utilizat. Calendarul este sincronizat cu contul de Gmail şi poate fi accesat de oriunde.
Texter - pentru a scrie mai repede
Texter te ajută să economiseşti timp scriind mai repede. Aceasta îţi permite să foloseşi abrevieri pe care tu le creezi pentru a le înlocui cu fraze complexe.
Doodle - aplicaţia care îţi aranjează întâlnirile
Pe scurt, această aplicaţie cere utilizatorului să aleagă data şi timpul când este disponibil pentru o întâlnire. De asemenea, se pot adăuga comentarii, iar iniţiatorul chestionarului este anunţat de fiecare dată când se votează.
Clear - cea mai bună aplicaţie pentru iPhone de tip organizator
În 2012, Clear a fost votată cea mai bună aplicaţie de notat diverse task-uri pe care trebuie să le facem. Aceasta este foarte uşor de folosit, însă este disponibilă numai pentru iPhone.
Hootsuite - pentru social media
Lucrezi ca blogger sau ai cont pe mai multe reţele de socializare? Acestă aplicaţie te ajută să economiseşti timp. Poţi trimite mesaje pe Twitter, da check-in pe Foursquare, scrie pe Facebook şi vizualiza conexiunile pe LinkedIn în acelaşi timp!
Acestea sunt doar o parte din soft-urile existente pe piata. Ele se imbunatatesc mereu sau lista cu acestea se imbogateste, scopul fiind acelasi: sa ne usureze viata si sa ne ajute sa economisim timp si energie, fara a pierde nimic important si necesar in dezvoltarea noastra. Asteptam cu interes si alte propuneri pentru aceasta lista!