Content marketingul se schimbă. Rămâi relevant!
Inovația și tehnologia schimbă rapid comportamentele oamenilor. Munca de a crea conținut pentru marketing, dacă rămâne așa cum este azi, va deveni irelevantă în 2 ani. Ce este de făcut?
În primul rând este necesar să urmărești trendurile. Iată 3 idei care ne dau de gâdit :
Realitatea augmentată în social media - Pe măsură ce dispozitivele mobile devin mai puternice și aplicațiile sociale se integrează mai bine cu AR, brandurile vor utiliza AR pentru a interacționa mai bine cu consumatorii. De exemplu, folosind locația, brandurile ar putea declanșa un conținut sponsorizat de AR, care poate fi accesat numai în acel loc, la momentul respectiv.
Influencerii își pierd din putere: Brandurile investesc acum milioane de dolari în influenceri, dar în general ele nu măsoară sau nu văd rezultatele pe care le-ar putea obține din cheltuielile de marketing alternative. Estimările studiilor sunt că această piață va avea de suferit, deoarece, odată cu apariția unor modalități de a promova brandurile contextual și organic. Influencerii oferă o oarecare notorietate, dar rezultatele nu sunt neapărat cele așteptate de branduri.
Adevărata înțelegere a experienței clientului: Datele obținute despre consumatori sunt un instrument puternic, dar modul în care aceste date se traduc în călătoria clientului va fi esențial în succesul de marketing digital în 2020.