Crearea unor experiențe de învățare care funcționează
Angajații de astăzi au nevoie de experiențe de învățare care îi ajută să rămână conectați la rezultatele care contează. Acest tip de învățare eficientă poate fi obținută prin conținut care se acumulează printr-o experiență. Astăzi, mai mult ca oricând, angajații de pretutindeni vor mai multă experiență practică. Sunt mai puțin interesați de oportunitățile de învățare care îi îndepărtează de la locul de muncă, iar atunci când întâmpină provocări vor să le rezolve având la dispoziție resurse suficiente pentru a răspunde la întrebări cât mai concret.
Este nevoie de o abordare nouă pentru a crea conținut educațional atractiv pentru acești angajați, un proces care ia în considerare modul în care oamenii învață la locul de muncă și îi ajută să rămână conectați la rezultatele care contează în timp ce învață. Cum poți proceda în urma acestor nevoi?
- Oferă valoare angajaților, această valoare este ușor de discernut din conținut.
- Angajații se simt bine atunci când au sursa de învățare foarte bine stabilită și stiu că pot să revină în mod repetat la aceasta.
Pentru a crea conținut practic, din perspectiva unei experiențe și a obține aceste rezultate, profesioniștii din domeniul resurselor umane trebuie să cunoască publicul lor și să înțeleagă ce tipuri de învățare vor fi de ajutor înainte de a furniza informații sau o nouă platformă. Odată identificat publicul, există trei componente diferite ale unei experiențe educaționale de succes la locul de muncă, care trebuie incluse.
- Conținutul este relevant pentru rolurile pentru care a fost creat.
- Conținutul este livrat într-un mod în care angajații pot și vor consuma cu ușurință.
- Conținutul este mapat în funcție de rezultatele afacerii pe care angajații sunt responsabili de conducere.
Fă-le ușor de consumat
O altă cheie pentru crearea de experiențe de învățare eficiente este examinarea materialelor care există deja. Găsiți conținutul relevant; și apoi tăiați tot ce este în plus. Gândiți-vă la acea carte de vânzări din nou - aproape sigur are informații utile despre nevoile și provocările clienților. Ce se întâmplă dacă acele descrieri ale clienților au fost livrate direct sub forma unei animațîi scurte?
Cum rămâne cu instruirea în abilități și comportamente? Fie că lucrăm cu clienți tehnologici de întreprindere sau cu giganți de telecomunicații, am constatat că cea mai bună modalitate de a comunica idei complicate angajaților este să le descompunem în bucăți manevrabile și să livrăm concepte mai mici în timp. De exemplu, dacă cineva trebuie să înțeleagă un concept, un videoclip YouTube care expune problema, combinat cu o sarcină scurtă, este mai util decât un curs de două zile, care scoate pe cineva din fluxul de muncă și îi supraîncarcă cu mai multe informații decât ei pot acumula.
Realizează o hartă
Ultima piesă de creare a conținutului că experiență este reprezentată de o hartă, un document care arată modul în care cineva va accesa fiecare componentă a experienței în timp și rezultatele pe care le va atinge la sfârșit. Doi factori esențiali care fac ca o hartă a experienței să fie bună sunt:
Cui se adresează (rolul angajaților tăi)
Ce au făcut sau vor putea face la final (rezultatele afacerii).
Crearea unei hărți este un proces extrem de colaborativ. Este nevoie să știi că va fi nevoie de mai multe întâlniri și mai multe versiuni pentru a face o hartă care în final să fie funcțională.