Creează o super strategie de conținut de învățare
Crearea și dezvoltarea unei strategii de învățare corporativă care să fie eficientă și eficace poate avea în mod indubitabil un efect puternic asupra performanței, productivității și implicării angajaților. Așadar, cum pot experții în învățare să se asigure că eforturile lor sunt aliniate priorităților organizației? Totul stă în strategie. Mai precis, într-o super strategie din 4 elemente:
1. Legați și corelați trainingul de obiectivele de business
Învățarea ar trebui să contribuie la rezultate de performanță semnificative și observabile și tot ea, învățarea, devine o parte a modalității prin care afacerea voastră așteaptă să își atingă obiectivele, inițiativele sau strategia. Ce se întâmplă atunci când învățarea este legată de strategie?
⦁ cu 20% mai mult angajament executiv față de training
⦁ cu 10% mai mult suport față de training din partea managerilor
⦁ cu 32% mai mult câștig în privința performanței angajaților
⦁ cu 38% îmbunătățire în privința productivității angajaților
2. Obțineți sprijin executiv pentru inițiativele voastre de L&D
Inițiativele de învățare ar trebui să aibă un "sponsor" ale cărui responsabilități includ comportamente acoperite prin training. Sponsorul nu trebuie să fie "un executiv", atât timp cât este cineva suficient de responsabil că să asigure relevanța conținutului și se asigură de participarea la actul de învățare a angajaților țintă.
Ce se întâmplă când aveți acest sprijin:
⦁ o mai mare relevanță și consum al conținutului de training
⦁ o creștere de 50% a scorurilor de relevanță
⦁ o creștere de 5 ori mai mare a consumului de conținut de învățare
3. Asigurați o largă utilizare a eLearning-ului făcându-l relevant și accesbil
Trainingul funcționează numai atunci când cursanții îl și urmează, așa că cerința primordială este aceea de a-l face relevant! A oferi mai mult training poate fi bine, însă numai dacă respectivele cursuri sunt aliniate obiectivelor de business. Angajații trebuie să înțeleagă cum aceste cursuri îi pot ajuta să își îmbunătățească performanța la job.
Ce se întâmplă când organizația voastră oferă cursuri relevante și necesare la momentul potrivit?
⦁ cu 10% mai mulți angajați vor urma cursuri de tip eLearning dacă acelea sunt cu adevărat relevante pentru jobul lor
⦁ cu 22% mai mulți mai mulți angajați vor urma cursuri de tip eLearning dacă acelea sunt extrem de relevante
⦁ cu 50% mai multe cursuri de tip elearning vor fi urmate de angajați dacă organizația oferă cursuri extrem de relevante pentru jobul și dezvoltarea carierei lor
4. Determinați-i pe manageri să sprijine și să consolideze trainingul
Managerii joacă un rol important în încurajarea angajaților atât în ceea ce privește participarea lor la traning, cât și aplicarea celor învățate acolo în responsabilitățile și sarcinile zilnice. Pentru a vă asigura că trainingul este folosit pentru a îmbunătăți performanța, oferiți managerilor trainingul de care au nevoie pentru a face coaching și mentorat cu angajații lor. Atunci când ei se angajează în conversații de coaching cu angajații, ei pot identifica foarte bine oportunitățile de L&D de care aceștia au nevoie atât pentru propria carieră, cât și pentru nevoile de business. Tot așa, astfel de discuții se pot folosi pentru a se stabili obiective clare, ghida responsabilități, oferi feedback regulat pentru dezvoltarea angajaților, cât și construi o relație puternică de încredere cu aceștia.
Ce se întâmplă când managerii se implică:
⦁ o îmbunătățire de 11% în performanța angajaților
⦁ o îmbunătățire de 21% în implicarea angajaților
sursa: saba.com