Creste-ti vanzarile cu ajutorul clientilor existenti
Cea mai rapidă cale de a-ţi dezvolta afacerea este de a-ţi dezvolta baza de clienți. În anumite procese de planificare strategică clienţii pot oferi noi oprtunităţi de creştere a afacerii.
1. Recomandări interne de siguranţă
Recomandările interne pot deveni o afacere. De exemplu, cumpărătorul curent, care este un client, te poate recomanda unui alt executiv, angajat sau departament , care ar putea deveni, de asemenea, un client.
Câștigi reomandări prin organizarea de reuniuni ale unor departamente încrucișate, cum ar fi comentarii de afaceri, sau masa de prânz și adunări de învăţare și prin trimiteri direct de la cumpărătorii originali. Începe să se dezvolte o organigramă pentru fiecare client existent. Împarte oameni în funcşie de departamentele în care îţi doreşti să ajungi şi începe să programezi întâlniri cu ei pentru a discuta despre recomandări .
2. Cere recomandări externe
Trimiterile externe sunt obținute în afara organizației de clienți. Una dintre cele mai eficiente căi de a asigura o sesizare externă este de a apela clientul și a-l întreba "Voi vorbi la companie X. Pot să le spun că facem afaceri împreună?"
De asemenea poți solicita baza de clienți în mod direct pentru a-ţi extinde reteaua de potențiali clienți. Important este sa şii întotdeuna ceea ce-ţi doreşti. Încearcă: "Aș dori să-l întâlnesc pe Bob Smith. Mă puteți ajuta cu o introducere? "Vei primi un răspuns mai favorabil la această cerere specifică pentru introducerea mai degrabă decât o cerere generală, cum ar fi "pe cine cunoşti? "
3. Cere testimoniale
A treia cale de a impulsiona baza de clienți este de a cere testiomoniale. Crează mărturii video, audio sau texte care îţi vor influența ocaziile de vânzare și vor încuraja oamenii să-ţi devină clienți.
Pentru a face acest lucru în mod eficient, toate mărturiile trebuie să fie actuale (cu companii care continuă să funcționeze cu succes), credibil (cu cumpărătorii care au o bună reputație pe piață), și convingătoare (prezentarea îmbunătățirii obiectivelor de performanță).
4. Publicarea studiilor de caz
Studiile ASE sunt o modalitate puternică pentru a ilustra ceea ce se poate face pentru un potenţial client. Un studiu de caz de înaltă calitate va arăta celorlalți ce fel de rezultate poţi atinge și ceea ce eşti capabil să realizezi. Dacă ai un client de succes, care dorește să păstreze acest lucru secret, un studiu de caz poate fi un compromis.
Cheia pentru publicarea studiilor de caz eficace este de a evidenția rezultatele asupra produselor create.
5. Conferințele cu clienţii
Conferințele sau evenimentele în care reunesc perspective cheie, cu clienții actuali, parteneri și furnizori, sunt mediul perfect pentru solidificarea relațiilor și deschiderea de noi oportunități. Când cumpărătorii și prospecţii vorbesc unul cu celălalt, în rețea (și mai mult pe rețele), se creează rețele strânse care te ajută să-ţi creaşti baza de clienți. Aducerea clienţilor împreună pentru un eveniment live de asemenea, crește loialitatea pentru că se creează un sentiment de comunitate.
6. Invită-i la prânz
Un prânz de putere este un instrument care poate facilita întâlnirea a 2 clienţi. Alege doi clienți care corespund obiectivelor tale, invită-i la masa de prânz și facilitează introducerea şi conversaţia.
Scopul unui prânz de putere nu este pentru a culege roadele vânzării imediat; este de a crește valoarea lucrurilor imateriale pe care clienții le primesc de la tine. Când faci acest lucru, ai mai multe şanse ca aceşti oameni să se apropie mai mult de tiune şi sa+şi mărească investiţia.
7. Găzduieşte un grup consultativ
Găzduirea unui panel consultativ, unde poţi invita mai multe persoane din compania ta, precum și unii dintre clienți pentru a discuta un anumit subiect, îşi va oferi șansa de a auzi ceea ce clientul și industria dorințe și nevoi. În afară de a crea un viitor oportunitate de a vinde produsele la oameni care cunosc deja au nevoie de ele.
8. Organizaţi împreună un eveniment educațional
Evenimente educaționale pot fi interne sau externe, vii sau virtuale. Invită unii dintre clienţii actuali și unii potențiali clienți și asigură-te că aceştia au șansa de a interacționa unul cu celălalt. Ideea din spatele unui eveniment educativ este de a ajuta la menținerea şi implicarea clienților în să susținera noilor perspective. Sau şi mai bine - încearcă un eveniment de invăţaret care include şi un studiu de caz.
9. Nomilaizează clienţii pentru Local Business Awards
Când se fac desemnările pentru clienții dumneavoastră, pentru premii de afaceri locale, cum ar fi "cea mai rapidă creștere de afaceri", "top management", "CEO de top", sau la oricare dintre zecile de alte premii locale de afaceri din multe orașe, se întăresc relațiile dintre tine și cumpărători.
Orice cumpărător nominalizat te va prezenta cercului de prieteni şi te va invita la evenimetele proprii, unde vei avea şansa de a întâlni o mulţime de potenţiali clienţi. Ei te vor invita la masa lor și te vor promova ca fiind "persoana" care "a făcut acest lucru."
Când ați realizat legătura, clientul a fost transformat într-un avocat. El oferă mărturii, referințe și studii de caz suficient de puternice pentru a atrage alte perspective pentru tine.
Articol tradus si preluat de pe Top Sles World.