[email protected] 0770 414 202

Cum putem folosi Twitterul ca instrument de business?


Twitter este un instrument de social media care presupune  comunicari scurte, concise (nu mai mult de 140 de caractere), care ofera ocazia oamenilor care te acceseaza sa "te urmeze" virtual. El permite includerea unui link, a unei poze sau a unui video. Este o modalitate foarte vie de a fi in contact online, intrand in categoria microbloggingului, alaturi de Tumblr, FriendFeed sau Plurk.

Definindu-se prin concizie, prezenta si rapiditate a comunicarii, Twitter poate fi folosit, la fel ca alte medii sociale online, si ca instrument de promovare a proiectelor de business.

Iata cateva sugestii in acest sens:

  • Alegerea numelui (user name)... Acesta defineste cel mai bine, ca prim pas, un brand. Este un soi de introducere in ceea ce reprezinta acesta.
  • Imaginile de profil...Twitter-ul ofera oportunitatea de a folosi doua poze. E bine ca acest avantaj sa fie bine folosit (ambele imagini fiind relevante pentru proiectul profesional si armonizandu-se intr-un intreg).
  • Customizarea backgroundului... Atunci cand utilizatorii viziteaza profilul, ei pot identifica imaginea intalnita cu cea a business-ului.
  • Completarea in totalitate a profilului... Aceasta presupune definirea locatiei, postarea websiteului si completarea (160 de caractere) concisa, relevanta, a biografiei business-ului.
  • Atentie la actiunea "follow"... Odata activ pe Twitter, ritualul de "urmarire" a altor actori din acelasi spatiu de social media e de la sine inteles. Insa conteaza si pentru imaginea personala online cine, cum si in ce masura  e "urmarit". In general cei cu care este bine de tinut legatura sunt clientii, partenerii de afaceri, organizatorii, cei care au proiecte similare, oameni care pot contribui/colabora la business-ul  propriu.
  • Vorbitul pe Twitter...Poate fi mai rapid si mai concis decat in alte medii online de comunicare. Tocmai de aceea este bine ca informatia sa fie bine continuta, utila, relevanta, atunci cand este lansata in spatiul virtual.
  • Conexiunea cu propriul blog...Twitterul poate fi un instrument grozav de sporire a traficului pentru propriul website sau blog.
  • Conectarea via mobil...desigur.
  • Folosirea fotografiilor si videourilor relevante pentru business si pentru mesajele transmise.

Puteti citi mai multe in acest sens pe Social media examiner.

Autor

Irina-Gabriela Buda

Deşi am la bază studii de filosofie, în ultimii doi ani m-am concentrat mai degrabă pe cele de training, în cadrul unui master al Facultăţii de Psihologie şi Ştiinţele educaţiei (Universitatea Bucureşti). Tocmai de aceea mă bucur să pot îmbina plăcerea de a scrie cu interesul pentru un domeniu care a devenit actual pentru mine de ceva vreme încoace.
Scroll to Top
// //