fbpx Cum să construiți încredere la locul de muncă | Learning Network Mergi la conţinutul principal

Cum să construiți încredere la locul de muncă

Nu poți controla întotdeauna nivelul de încredere din organizația ta, dar poți acționa astfel încât să promovezi încrederea în mediul tău de lucru. Acest mediu poate include departamentul, echipa sau colaboratorii tăi.
Construirea încrederii într-o unitate mai mică în care aveți un anumit control ajută la propagarea încrederii în organizația mai mare. Managerii care au încredere unii în ceilalți au tendința de a-și extinde încrederea și în organizația mai mare. Începe să construiești încrederea încă de la începutul relației tale cu fiecare angajat nou.

Cum să construiți încredere la locul de muncă:

Lasă-i să te cunoască și să te înțeleagă 

Oamenii au încredere în oameni pe care îi cunosc și îi înțeleg. Așadar, încurajează membrii echipei să facă același lucru. De asemenea, încurajează-ți echipa să se adune pentru a socializa și a se distra împreună.

Comunică!

În absența unei comunicări clare, oamenii vor avea, în mod sigur, o viziune asupra a ceva care este adesea inexact. Menține o comunicare deschisă și onestă și comunică de 10 ori mai mult decât crezi că trebuie. Fii transparent cu oamenii, aceștia te vor aprecia pentru asta.

Păstrează valori personale pozitive 

Ca lider, este important să transmiți valori personale pozitive, cum ar fi onestitatea, respectul și integritatea. Fii loial echipei tale și de asemenea, fii corect.

Fii tu însuți!

Autenticitatea este o calitate cheie în conducere. Este greu să fii autentic dacă încerci să fii altcineva. Evidențiază-ți punctele forte și dezvoltă-ți propriul stil personal. După ce vei avea încredere în echipa ta, vei putea livra informațiile mult mai rapid.

Protejează interesele tuturor angajaților

 Nu vorbiespre angajații absenți și nu le permite altora să dea vina pe alții sau să arate cu degetul. Angajații învață să aibă încredere atunci când știu că sunt luați în serios.

Ascultă cu respect și atenție deplină

Prezintă empatie și sensibilitate cu privire la nevoile membrilor echipei tale. Încrederea crește din convingerea că ești capabil să înțelegi și să relaționezi.

Păstrează-ți  așteptările ridicate

E nevoie să crezi  în membrii echipei tale, să ai încredere că sunt capabili să răspundă standardelor pe care le-ai impus. Acest sprijin motivează angajații și le sporește încrederea. Construiește și menține atât relațîi de încredere, cât și o cultură încrezătoare la  locul de muncă. Realizează asta pas cu pas, prin fiecare acțiune pe care o întreprindeți și fiecare interacțiune pe care o ai cu colegii și angajații. Încrederea poate fi fragilă, dar în același timp are capacitatea de a crește puternic în timp.


 

Companie
Categorie
Echipa Learning Network

Learning Network este terenul de joacă al celor care cred în puterea învățării, sunt curioși să își descopere limitele și își doresc să obțină... vezi profilul complet

Adaugă comentariu nou

Text simplu

  • Etichetele HTML nu sunt permise.
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.
  • Adresele Web și E-mail sunt transformate automat în legături.