Despre motivaţie şi satisfacţie, efort, răsplată şi R.O.I.
În ultimul deceniu, la nivel global, angajatorii cer tot mai mult de la angajaţii lor, deşi folosesc aceeleaşi resurse ori chiar mai puţine, îşi restrâng bugetele de recompensare a contribuţiei şi de loializare a angajaţilor, nu mai oferă planuri de dezvoltare pe termen lung, ci stabilesc pentru dezvoltarea angajaţilor acorduri pe termen scurt.
Angajaţii devin proprii "stăpâni" ai succesului şi dezvoltării carierei lor pe termen lung!
Chiar şi în aceste condiţii, angajatorii au nevoie...
Da! Au nevoie de angajaţi satisfăcuţi şi atraşi de rolul pe care îl au in organizaţie. Iar de nivelul fiecărui individ de a şi manifesta satisfacţia şi dorinţa de a contribui la rolul pe care îl are, depinde succesul organizaţional şi individual.
Angajaţii satisfăcuţi sunt implicaţi în activitatea de zi cu zi, sunt entuziaşti şi au energie, îşi folosesc talentele şi depun eforturi în a face o diferenţă pozitivă în rezultatele companiei.
Citeste si O cultura sanatoasa pentru Compensatii si Beneficii
Factorii critici care conduc la satisfacţia la locul de muncă al individului rămân oprtunităţile de dezvoltare, provocările, recunoaşterea şi relaţiile productive cu colegii din organizaţie.
Pe lângă acest aspect al stării de satisfacţie, e nevoie să luăm în considerare motivaţia, nevoia, dorinţa individului, fără de care acesta nu porneşte la acţiune. Motivaţia reprezintă impulsul şi determinarea de care are nevoie individul pentru ca să atragă starea de satisfacţie.
Citeşte articolul integral în Ghidul de Compensaţii şi beneficii 2015.