fbpx Dezvoltare culturală și lideri | Learning Network Mergi la conţinutul principal

Dezvoltare culturală și lideri

Cultura dintr-o organizație este o „experiență continuă” tangibilă care afectează indivizii chiar dacă sunt implicați în mod direct sau nu. 

Care este impactul dezvoltării culturale în ceea ce privește stilurile și abordările de conducere? O piesă esențială este aceea că stilul de conducere al oricărui lider dintr-o organizație trebuie să complimenteze o cultură dezvoltată și nu pur și simplu una deja formată, ceea ce este adesea o provocare pentru liderii promovați intern, deoarece ei au ajuns acolo făcând ceea ce era acceptabil în cadrul culturii formate. De fapt, de multe ori cultura formată nu se referă doar la ce sunt obișnuiți să facă, ci la ceea ce funcționează cel mai bine pentru ei!

Atunci când liderii nu numai că vorbesc, dar se comportă ca un exemplu, acesta stabilește un comportament ideal, ceea ce aduce în mod natural performanțe ridicate, orientate spre creștere și performanțade top, care ajută la răspândirea naturală a comportamentelor ideale.

Pentru ca o cultură să se dezvolte și să crească în profituri, fluxuri de lucru și cele mai bune practici, e necesară foarte multă grijă și atenție ca și alte elemente ale proceselor organizațiilor. Cu toate acestea, întrucât este intangibil, este mai eficient să i dai un angajament prin practică, decât prin instruire.

În calitate de lider, puteți analiza valorile, viziunea și misiunea, precum și cât de eficiente sunt pentru stilul personal de management. Deși conducerea este este un factor important, nu este factorul decisiv. Oamenii sunt.
Câți dintre noi am văzut că oamenii se comportă complet diferit atunci când un manager este prin jur. Ba chiar sunt foarte implicați și imediat cum managerul a dispărut, se relaxează, iar gradul de productivitate scade drastic. Conducerea trebuie să încurajeze angajații într-un mod prin care să se respecte reciproc.
 
Acesta este rolul liderilor și managerilor în ceea ce privește dezvoltarea culturală, de a crea căi cu pași clari pentru că angajații să se lucreze cu ușurință. 
Este esențial să ne amintim că cultura înseamnă crearea unui echilibru, astfel încât un proces adecvat, permite oamenilor să își facă treaba bine (să facă profituri ) și, la rândul lor, aceștia sunt răsplătiți (plată, recunoaștere, loc de muncă plăcut etc.)

Este mai ușor să luați în considerare dezvoltarea culturală în toate etapele de planificare decât să o evitați și să cheltuiți mulți bani și să irosiți ani pentru remedierea acesteia. 


 

Companie
Categorie
Echipa Learning Network

Learning Network este terenul de joacă al celor care cred în puterea învățării, sunt curioși să își descopere limitele și își doresc să obțină... vezi profilul complet

Adaugă comentariu nou

Text simplu

  • Etichetele HTML nu sunt permise.
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.
  • Adresele Web și E-mail sunt transformate automat în legături.