Employer Branding - soluția pentru costuri de recrutare mai mici
6 din 10 candidați români spun că înainte a a-și depune CV-ul caută păreri despre compania angajatoare de la actualii angajați, dar și de la foștii. Vor să știe în ce măsură imaginea percepută la exterior este compatibilă cu realitatea din interior, aceea care reușește să te transforme într-un angajat loial și implicat sau care te poate îndepărta cu ușurință. Mai ales astăzi, când sunt atât de multe oportunități pentru fiecare dintre candidații din piață. În acest context, grija pentru reputația unei organizații este, deci, mai stringentă decât oricând. În termeni mai specifici, asta se numește Employer Branding și este ceea ce marii angajatori din afară fac de zeci de ani cu succes. În ultimii ani, conceptul a început să prindă contur și în România.
Specialiștii în resurse umane, dar și cei în marketing vor avea ocazia să afle care sunt secretele Employer Brandingului și ce se află în spatele unei strategii de succes, de la experții Universum, cea mai mare companie de Employer Branding, la nivel global, care se vor afla la pentru prima oară în fața publicului din România, pe 6 martie, în cadrul evenimentului HR World: Brand Makers, organizat de eJobs România, în calitate de partener Universum. Biletele pentru eveniment pot fi achiziționate de pe https://www.learningnetwork.ro/curs/hr-world-brand-makers/4677
Citește articolul complet pe We are HR