fbpx Engaging Millennials: Această generație nu este despre locul de muncă pe viață | Learning Network Mergi la conţinutul principal

Engaging Millennials: Această generație nu este despre locul de muncă pe viață

Oricine din HR știe. Implicarea angajaților este și rămâne marea provocare! Visul frumos sau coșmarul absolut, în funcție de cum reușești să găsești și să aplici acele soluții minune care să te scutească de multe nopți albe. Iar dacă mai punem alături de implicare și cuvântul Millennials, atunci, uite o megaprovocare pentru care ai nevoie să te pregătești temeinic alături de cei mai buni din domeniu. Și cine să fie mai în măsură decât Andy Partridge, cel care, de ani de zile, contribuie la a transforma implicarea angajaților și employer branding-ul în normă, nu excepție?!

 


....generația DE CE 

 

Learning Network.: Cum crezi că locul de muncă în general și employer branding-ul în general s-au schimbat de când Millennials au devenit o parte importantă a forței de muncă?
Andy Partridge: Millennials au zguduit și revoluționat lumea muncii pentru că ei vor să facă lucrurile diferit. Ei au atitudini și valori diferite și pun totul sub semnul întrebării. Sunt generația DE CE și sunt motivați de colaborare și beneficii legate de stilul de viață. Vor să facă lucrurile mai repede și să producă o diferență. Pentru ei, munca și viața sunt integrate.
L.N.: Cum ai caracteriza noua cultură în câte Millennials sunt implicăți?
A.P.: Millennials vor să fie implicăți și responsabilizați. Își doresc transparență și feedback în timp real. Vor medii în care să se dezvolte și nu mai vor vechea școală de leadership. Ei vor scop.

 

...oamenii se află în job-uri permanente pentru perioade mai scurte decât în vremurile trecute (...) Schimbarea în gândire este aceea că organizațiile doar "împrumută" oameni decât îi deține, așa cum obișnuiau să o facă în trecut. 

 

L.N.: Care consideri că este ingredientul principal sau care sunt ingredientele principale care ajută la implicarea tinerilor la locul lor de muncă?
A.P.: Una dintre principalele caracteristici ale generației Millennials este dorința lor de a se autodezvolta. De aceea, este important să investești în a-i ajuta să înțeleagă cum arată succesul pentru ei, în așa fel încât să devină mult mai responsabili pentru călătoriile lor de dezvoltare. Este vorba despre a ajuta să se creeze intraprenori la locul tău de muncă, care sunt motivați să facă lucruri și să muncească pentru obiective și scopuri. Asta îi ajută pe ei să fie mult mai responsabili pentru ceea ce fac și față de modul în care operează. Liderii buni ajută angajații să facă asta și apoi o unesc de viziunea și obiectivele afacerii. Trebuie să existe o contribuție la viziunea afacerii. 
Marea schimbare în gândire pentru organizații este realizarea și conștientizarea faptului că oamenii se află în job-uri permanente pentru perioade mai scurte decât în vremurile trecute. 
Această generație nu este despre locul de muncă pe viață. Schimbarea în gândire este aceea că organizațiile doar "împrumută" oameni decât îi deține, așa cum obișnuiau să o facă în trecut. Iar acest fapt forțează organizațiile să regândească modul în care își atrag, își implică și își rețin angajații și să caute strategii pentru a le fructifica la maximum munca atât timp cât îi au drept angajați. Toate acestea sunt despre a ajuta angajații să strălucească și, în final, să își atingă maximumul de productivitate atât timp cât sunt la tine în organizație.
L.N.: Care sunt factorii cheie sau declanșatori pentru motivarea oamenilor în general și a tinerilor în special la locul lor de muncă?
A.P.: Lideri buni care să îi asculte și să îi implice. Lideri care inspiră cu viziune și care își doresc să se implice, fie că sunt la nivel de CEO sau simplu manager. În plus, oportunitatea de a se autodezvolta și contribui la misiunea organizației.

 

Cu Andy te poți întâlni la Engaging Millennials. El te-așteaptă să împărtășiți idei, să îi spui ce funcționează sau nu pentru ține și, mai ales, să contibuie prin această experiență cu idei pe care chiar să le poți aplică în compania ta.
 

Categorie

Specialist în comunicare şi imagine publică şi internă în domeniul de business si politici sociale, marketing online și PR. Learning... vezi profilul complet

Adaugă comentariu nou

Text simplu

  • Etichetele HTML nu sunt permise.
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.
  • Adresele Web și E-mail sunt transformate automat în legături.