fbpx Fericirea tine de echilibru, ordine, ritm si armonie | Learning Network Mergi la conţinutul principal

Fericirea tine de echilibru, ordine, ritm si armonie

Interviu cu Dana Tudor, General Manager “Dynamic Human Resources”

Suntem diferiti si, mai mult de atat, suntem unici. Pentru fiecare dintre noi, notiunea de “fericire” inseamna altceva. Insa, in mod cert, cu totii suntem mai performanti atunci cand ne simtim fericiti, impliniti.

In mod cert, nu exista retete pentru fericire. Insa, exista, o certitudine legat de aceasta: fericirea tine de echilibru, ordine, ritm si armonie (Thomas Merton). Acesta este si motto-ul unui eveniment unic in Romania: Gala Work Life Balance, organizata de Dynamic Human Resources. Aflata, in acest an, la cea de-a 3-a editie, Gala companiilor implicate in viata echilibrata a angajatilor continua sa recunoasca si sa premieze companiile care investesc in activitati dedicate echilibrului dintre viata profesionala si cea personala a angajatilor lor.

Evenimentul se va desfasura in data de 27 februarie 2014, la Hotel Intercontinental. Nu puteam rata ocazia de a afla mai multe detalii legate de conceptul “Work Life Balance” si gala atasata acestuia, de aceea i-am adresat cateva intrebari Danei Tudor, General Manager al companiei Dynamic Human Resources:

Luiza Pirvulescu: Cum a aparut, de fapt, ideea unei Gale Work Life Balance?

Dana Tudor: Ideea de Work-Life balance a aparut acum 3 ani, cand discutam in echipa despre impactul programelor noastre de training si ne gandeam cu ce am putea veni nou la nivel de programe si ce anume impacteaza si indicatorii de performanta ai angajatilor. Asa ne-a venit ideea de a crea programe de wellbeing si de a face acest frumos eveniment, care sa adune companii si proiecte pe care sa le impartasim cu toate companiile.

L.P.: Exista echilibru perfect intre viata si munca?

D.T.: Work-life balance nu reprezinta un echilibru perfect, nu exista retete care sa functioneze pentru toate companiile sau toti angajatii. Fiecare companie are reteta proprie si un profil de angajati care se identitifica cu ea. Important este ca fiecare dintre noi sa ne simtim bine cu acest “echilibru”.

L.P.: Imi puteti da cateva exemple de lucruri pe care poate sa la faca orice companie pentru a sustine echilibrul angajatilor sai?

D.T.: De exemplu, noi am creat un program “ALTFEL” pentru angajati. L-am numit “Saptamana angajatului”. Timp de 5 zile, l-am implementat deja in foarte multe companii si cuprinde in fiecare zi workshopuri de 2h pe tematici diferite, menite sa dezvolte creativitatea, spiritul inovativ si cel de echipa. Astfel, avem workshop-uri de genul:

- Healthy food day – care consta in organizarea de sesiuni de cooking dupa retete raw vegan, insotite de un workshop pe nutritive sustinut de un nutritionist;

- Appreciation day – care consta in workshopuri de 30 de minute pe oferirea de feedback si ce impact are feedback-ul pozitiv. In aceasta zi fiecare angajat va primi cel putin un feedback pozitiv de la colegii sai.

- Activitati pentru dezvoltarea creativitatii

Sau diverse workshop-uri in functie de hobby-urile participantilor (fotografie, ikebana, tobe africane etc) si competitii pe proiecte legate de hobby-uri.

Va invit pe toti sa revedeti si editiile anterioare ale galei pe www.dynamichr.ro unde puteti vedea mai multe detalii despre proiecte.

L.P.: Ce lucruri ati descoperit si v-au surprins in cei 3 ani de cand organizati Gala Work Life Balance?

D.T.: Cand am pornit pe drumul acesta ne-am spus noua, dar am spus asta si in prima editie organizata, ca vom continua, ca nu este un eveniment singular si ca in fiecare an vom avea cate o editie.

Avand in vedere cum se fac lucrurile in Romania si ca perseveranta in actiuni nu este neaparat punctul forte, probabil multe dintre companiile participante nu au fost foarte sigure ca se va si intampla. Aceasta dorinta de a continua a fost si mai mare dupa prima editie, cand am vazut ce proiecte frumoase se implementeaza in companii, ce testimoniale avem si ce feedback pozitiv am primit. Pe de alta parte era si dorinta de a face din acest eveniment unul de anvergura si de a ne asigura ca toti intelegem cu adevarat de ce este atat de importanta aceasta parte de work-life balance.

Fiecare editie organizata a fost un efort sustinut, care insa a meritat pe deplin. Cu fiecare editie am descoperit proiecte mai interesante, companii mari care ni s-au alaturat, mai mult interes aratat acestei gale, dar am primit si sugestii din partea companiilor care nu doreau neaparat sa participe in cadrul competitiei. Asa am generat o alta categorie in cadrul galei care se numeste “proiecte”si unde toate companiile care doresc sa prezinte proiectele implementate, sau idei de proiecte pot participa.

L.P.: La ce sa ne asteptam la editia din februarie a acestui eveniment?

D.T.: Anul acesta sunt sigura ca va fi un eveniment wow! :) Avem o elita de speakeri ( Adela Jansen- Director HR BRD, Dan Bulucea- Country Manager Google Romania, Wargha Enayati- Presedinte al Retelei Private de Sanatate Regina Maria si Catalin Cretu- Country Manager, Visa Europe- Romania), o locatie excelenta – Hotel Intercontinental, sala Rapsodia si multe surprize.

Ca o noutate, vom lansa primul ghid de bune practici in proiecte de work-life balance din Romania si de aceea ii invit pe toti sa participe cu proiecte, sau doar in sala si sa nu rateze unul dintre cele mai importante evenimente destinate companiilor si angajatilor lor.

 

Categorie

In prezent, sunt Online Content Manager al portalului LearningNetwork.ro. Trecutul nu... vezi profilul complet

Adaugă comentariu nou

Text simplu

  • Etichetele HTML nu sunt permise.
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.
  • Adresele Web și E-mail sunt transformate automat în legături.