fbpx Gamificarea nu trend, ci un instrument al prezentului și viitorului în 5 cărți | Learning Network Mergi la conţinutul principal

Gamificarea nu trend, ci un instrument al prezentului și viitorului în 5 cărți

Ce motivează angajații la locul de muncă? Recunoașterea, recompensele și un sentiment de concurență sunt toți factori puternici care au un impact puternic. Gamificarea funcționează pentru că se integrează în fiecare dintre aceste motive pentru a menține angajații implicați. Potrivit lui Gabe Zichermann, co-autorul Gamification by Design, "gamificarea este 75% psihologie și 25% tehnologie".

Deci, ceea ce face un instrument de gamificare este de a profita de comportamentele psihologice care guvernează deciziile de zi cu zi pe care le facem, oferind o platformă pentru concurență, împărtășindu-ne realizările  și gestionându-ne progresul muncii.

Azi, în Mansarda noastră cu filme și cărți, au sosit 5 cărți noi despre gamificare, care, sperăm, să vă fie de folos și să vă convingă că gamificarea este și va rămâne unul dintre cele mai utile instrumente.

În plus, rămâne cum am stabilit. Ne vedem în București pe 11 iunie la Redefining HR Through Gamification, ca să te convingi definitiv că gamificarea nu este doar un trend, ci un instrument care își dovedește zi de zi utilitatea.

Până atunci, îți dorim lectură plăcută și utilă!


1. “Hooked: How to Build Habit-Forming Products” - Nir Eyal

Această carte este un ghid pentru mintea unui utilizator și o necesitate clară pentru managerii de produse.
Te-ai întrebat vreodată: "De ce unele produse captează atenția noastră în timp ce altele nu?" sau "Ce fac oamenii să devină atât de fideli unor produse și să le integreze ca un obicei în viața lor?" sau "De ce nu mă pot opri să to scrollez prin feed-ul meu de Facebook sau Instagram?!".

Această carte este un ghid perfect pentru a crea produse cărora oamenii nu le pot rezista.

Toți cei care se bazează pe gamificare pentru asta pot să...sape mai adânc  în ceea ce controlează comportamentul nostru, perspectivele practice de a crea obiceiuri de utilizare și pașii importanți pentru crearea produselor pe care le iubesc oamenii. Acest lucru este esențial pentru orice companie care caută să înțeleagă psihologia utilizatorilor și să construiască produse care să se integreze ca obiceiuri în viața oamenilor.

O poți găsi aici:
https://www.books-express.ro/hooked/p/kjmv7,9780241184837

 


2. “Predictably Irrational: The Hidden Forces That Shape Our Decisions” - Dan Ariely

Ariely, profesor de psihologie și economie comportamentală respinge presupunerea comună că reacționăm rațional la lucrurile care se petrec în jurul nostru. El investighează de ce durerile noastre de cap persistă după ce luăm o aspirină ieftină, dar dispar atunci când luăm o aspirină mai scumpă și de ce facem eforturi pentru a crea o masă generoasă, dar scoatem cupoane pentru a salva doi lei pe o cutie de supă.

Dacă dorești să obții o mai bună înțelegere a psihologiei din spatele oamenilor atunci când vine vorba de luarea deciziilor și cum ne comportăm sistematic în moduri previzibile, această carte este soluția.

O poți găsi aici:

https://www.books-express.ro/predictably-irrational-revised-and-expanded-edition/p/sjmh,9780061353246

 

3. “Gamify: How Gamification Motivates People to Do Extraordinary Things” - Brian Burke

Sau Gamificarea în acțiune completă. Burke ne învață cum să implicăm și să motivăm oamenii să își atingă obiectivele în timp ce lucrează la obiectivele organizaționale. Pentru companii, găsirea unui mediu intermediar în care obiectivele de afaceri se aliniază cu obiectivele jucătorului reprezintă reglarea finală.

Cartea include studii de caz de la lideri influenți, care au implementat cu succes strategii de gamificare în afacerea lor și identifică caracteristicile care duc la succes.
O poți găsi aici:

https://www.books-express.ro/gamify/p/kjmv2,9781937134853

 


4. “Reality is Broken: Why Games Make Us Better and How They Can Change the World” - Jane McGonigal

Te-ai întrebat vreodată cum se face că lumea virtuală oferă atât de ușor dependență? Potrivit lui McGonigal, motivul pentru care lumea virtuală preia realitatea se datorează faptului că jocurile îndeplinesc nevoile umane reale. În cartea sa, ea dezvăluie cum lecțiile din designul jocului pot rezolva problemele din lumea reală și cum jocurile îmbunătățesc calitatea vieții noastre.

Această carte se poate rezuma perfect așa:

"Percepția pătrunzătoare și distractivă a lui McGonigal în cultura jocurilor este un amestec vibrant de tehnologie, psihologie și sociologie, spus cu viziunea unui futurist și atingerea îndrăzneață a unui povestitor".

O poți găsi aici: https://www.books-express.ro/reality-is-broken/p/sjfca,9780099540281

 


5. “For the Win: How Game Thinking Can Revolutionize Your Business” - Kevin Werbach si Dan Hunter

Dacă te gândești să duci la următorul nivel gamificarea în organizația ta, aceasta este cartea pentru tine. Werbach și Hunter explică construcția abilă a jocurilor în ceea ce privește atât motivația umană, cât și psihologia.

Ei demonstrează modul în care gândirea jocurilor poate motiva angajații și clienții și poate crea experiențe captivante care îți pot transforma afacerea.

Acest ghid cu adevărat revelator te va învăța cum gândirea jocurilor poate duce la soluții de afaceri în lumea reală.
O poți găsi aici:

https://www.books-express.ro/for-the-win/p/kjm,9781613630235

 

 


sursa: blog.captainup.com
 

Companie
Categorie
Echipa Learning Network

Learning Network este terenul de joacă al celor care cred în puterea învățării, sunt curioși să își descopere limitele și își doresc să obțină... vezi profilul complet

Adaugă comentariu nou

Text simplu

  • Etichetele HTML nu sunt permise.
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.
  • Adresele Web și E-mail sunt transformate automat în legături.