Go digital! Mini-ghid de transformare organizationala
Indiferent de industria in care te afli sau de dimensiunea organizatiei, sunt patru forte externe care transforma fundamental procesele de business si structura organizatiei: mobile, social, cloud si big data.
Rolul profesionistilor in comunicarea interna este sa uneasca punctele dintre strategie, comportamente si tehnologie, sa imbunatateasca fluxul si calitatea comunicarii respectiv a colaborarii. O serie de cercetari realizate de Melcrum ne arata ce este de facut.
Strategie
S-a incheiat perioada in care se putea lucra izolat in departamente. Patru din cinci comunicatori raporteaza ca au un business conectat, dar ca in continuare adoptarea de noi tehnologii este o prioritate.
Forta de munca
Comunicatorii de top recunosc ca pentru a alinia comunicarea interna cu cea externa este necesar sa reexamineze relatiile de munca. 60% sustin ca angajatii sunt implicati in comunicarea interna.
Canale
46% din companii spun ca si-au adaptat pentru mobil aplicatiile de tip intranet si ca folosesc video pentru transmiterea evenimentelor interne.
Retele
In timp ce social media devine o sursa de continut ridicata pentru angajati in acelasi timp apare problema securitatii informatiei si a expunerii legale. Un numar tot mai mare de companii (64%) declara ca au o abordare deschisa asupra utilizarii social media.
Urmareste trendurile in social media si vei afla modalitati noi de utilizare si maximizare a eforturilor pe care le depui.