How to win a Lion, EDIȚIA 2018
Biroul Cannes Lions România lansează CIRCUS, o platformă nomadă de training și informații de ultimă generație despre ediția de anul acesta a Cannes Lions, despre noile categorii, oportunități pentru tineri, conținutul seminariilor, istoria celui mai longeviv festival al ideilor din lume, trenduri în creativitate și feedback pentru studiile de caz pentru cei care și-au propus să înscrie.
Cum funcționează Circus ?
Este vorba despre prezentări din seria „How to win a Lion”, susținute la clienți, în agențiile de creație, media sau PR, în Universități sau pentru asociații studențești. Prima oră este oferită de Biroul Cannes Lions în România. Pentru mai mult de o oră programul se poate extinde și adapta, contra cost, în funcție de imperativele organizațiilor: feedback pentru studiile de caz ce urmează să fie inscrise în festival, proiecții cu subiect dedicat sau traininguri.
Posibile topicuri pentru trainingurile complexe includ Eficiența creativă / Gandire critică și Inteligență Emoțională / Branduri de treabă și CSR contemporan / Vârstă și gen. Cum se redefinesc azi și ce impact au în business / Media și PR Creativ / Servicii bancare și financiare în cheie creativă / Trenduri în Retail / Tehnologie și comerț / Creativitate și bani albi / Consumatorul educat.
Perioada în care se poate programa o prezentare este 23 martie – 15 mai.
Prezentările sunt susținute de Teodora Migdalovici, ambasador al creativității, keynote speaker la congrese internaționale de comunicare (Paris, Londra, Lisabona, Mumbai, Singapore, Viena) și trainer pentru companii de talia BAT, Coca-Cola, Google, Mauritius Commercial Bank, Petrom, P&G, Vodafone & evenimentele lor. Teodora este fondator al celei mai premiate Școli de Gândire Creativă din Europa Centrală și de Est – www.thealternativeschool.com. Profilul complet, cu referințe și distincții, e de explorat pe https://www.linkedin.com/in/teomigdalovici/
Programarea întâlnirilor & detalii:
[email protected] // 0722 10 50 15