Îmbunătățește recrutarea cu descrieri inteligente de locuri de muncă
Recrutarea talentelor mari devine din ce în ce mai dură, dar cu unele schimbări creative în descrierile viitoare ale locurilor de muncă, resursele umane și liderii de recrutare pot atrage mai repede candidați extraordinari. Bătălia pentru talent a atins niveluri fără precedent în rândul companiilor care se luptă să angajeze candidații perfecți.
Actualizarea strategiei de recrutare cu noi descrieri de locuri de muncă
Dacă sunteți responsabil de crearea și răspândirea unui post pentru organizați, trebuie să adoptați o nouă abordare. În loc să gândești ca un profesionist de recrutare, încearcă să gândești ca un marketer. E nevoie să începi cu aceste schimbări strategice:
NU limbajului standard de recrutare
Majoritatea postărilor cu privire la locurile de muncă conțin o formulare mult prea aspră și formală. În loc să scrii pentru tine, scrie pentru candidați. În general, publicul nu va fi impresionat de titluri plictisitoare. Adăugați cuvinte cheie cum ar fi locațiile geografice sau alți termeni pentru a vă asigura că titlurile pot fi descoperite. De asemenea, poate doriți să reconsiderați adjectivele și limbajul pe care îl utilizați în titluri. Titlurile trebuie să fie corecte, desigur, dar nu și plictisitoare.
Mențineți descrierile de muncă simple și prietenoase cu SEO
Descrierea locurilor de muncă este lungă și neinteresantă? LinkedIn dezvăluie faptul că postările de 300 de cuvinte sau mai puține au obținut cu 8,4% mai multe accesări, iar anunțurile între 301 și 600 de cuvinte au înregistrat un interes mai mic cu 3,4% din partea căutătorilor. Ce înseamnă asta pentru tine? Înseamnă că trebuie să reduci creativ postările la elementele lor de bază. Provoacă-te să spui în 50 de cuvinte ceea ce ai fi putut spune în 200. Fiecare propoziție ar trebui să stârnească în mod firesc apetitul cititorului, astfel încât să rămână angajat până la apelul la acțiune. În cazul în care ți se pare că totuși nu poți include toate informațiile importante, ia în considerare adăugarea unui link de recrutare de pe site. În acest fel, potii avea o descriere a postului mai completă, fără a aglomera anunțul general.
Tăiați prescurtările
Sigur, toată lumea știe că HR înseamnă resurse umane, un RN este o asistentă înregistrată și un COO este un ofițer principal de operare, insă este indicat să nu fie folosite astfel de prescurtări. Cu toții ne simțim confortabil folosind anumite fraze după câteva săptămâni la job, dar candidatul ideal ar putea să nu aibă habar încă la ce te referi - mai ales dacă lucrezi în tehnologie sau într-o altă industrie grea.
Ia mai întâi angajații fideli într-o întâlnire cu resursele umane
Când treceți prin CV-uri, puneți candidații care au lucrat la aceeași companie timp de cel puțin cinci ani în vârful listei deoarece aceștia sunt clar loiali și ar putea fi dispuși să transfere o parte din acea loialitate organizației.