Importanța limbilor străine pentru afaceri
Afacerile se extind într-un ritm rapid, evoluând și pătrunzând pe piețele internaționale. Această expansiune străină vine cu nevoia de bilingvism pentru a asigura interacțiuni precise și fără cusur cu clienții.
Este imperativ să poți interacționa cu clienții tăi din străinătate. Nu contează cât de bun este produsul sau serviciul tău dacă nu poți comunica eficient cu clienții tăi. A vorbi cu ei în limba lor rupe barierele culturale, construiește încredere și arată respect.
Ar trebui să investesc în învățarea limbilor străine?
Angajarea lucrătorilor străini sau învățarea personală a diferitelor limbi poate deschide multe oportunități pentru afacerea ta. Nu numai că ar face comunicarea mai ușoară, dar te-ar ajuta și să apreciezi și să înțelegi mai bine nuanțele culturale ale pieței în care pătrunzi. Conștientizarea culturală este incredibil de importantă atunci când ai de-a face cu clienții, iar eșecul de a lua în considerare diferențele culturale poate avea un efect negativ asupra afacerii tale.
Dar învățarea culturii nu este singurul beneficiu al cunoașterii limbii sau al angajării de oameni care o cunosc. Te va ajuta să adaptezi strategiile de vânzări și de marketing, să localizezi conținutul și să oferi o perspectivă asupra piețelor externe.
Mai este engleza limba globalizării?
Engleza a fost întotdeauna văzută ca limba de afaceri globală, cu 983 de milioane de oameni vorbind engleza în întreaga lume. Există aproximativ 371 de milioane de vorbitori nativi ai acestei limbi, inclusiv țări precum Statele Unite (SUA), Regatul Unit (Marea Britanie), Canada, Australia, Africa de Sud și Noua Zeelandă.
25% dintre utilizatorii online caută conținut în limba engleză și 54% dintre site-urile web au conținutul scris în engleză. Engleza este încă limba globalizării și trebuie stăpânită de proprietarii de afaceri care doresc să prospere pe scena globală.
Limbi care cresc rapid în importanță
Mandarina este o altă limbă importantă de știut acum. Există aproximativ 879 de milioane de vorbitori nativi și 193 de milioane de oameni care vorbesc mandarină ca a doua limbă. Odată cu creșterea economiei și a puterii de cumpărare a Chinei, acest limbaj devine din ce în ce mai important pentru companii.
Nici spaniola nu trebuie ignorată. Cu 436 de milioane de vorbitori nativi, spaniola este limba principală în Mexic, Columbia, Argentina, Venezuela, părți ale Statelor Unite și Spaniei. Spaniola a fost listată ca una dintre limbile pentru viitor, într-un raport al British Council, făcând-o o limbă esențială pentru proprietarii de afaceri pe care să o cunoască sau să opereze.
Alte limbi, cum ar fi arabă, germană, franceză, japoneză și portugheză sunt, de asemenea, din ce în ce mai folosite în cercurile de afaceri. Într-un articol recent, The Independent a raportat că limba germană a depășit limba franceză ca cea mai căutată limbă de către angajatori.
Indiferent dacă decizi să angajezi lucrători străini sau să înveți singur engleza de business pentru companii, importanța multilingvismului în afaceri nu poate fi exagerată. Capacitatea de a interacționa eficient cu clienții, de a le învăța cultura și de a comercializa diferitele țări în care tranzacționezi te va ajuta pe tine și afacerea ta.
Flying Colours dezvoltă și susține training-uri și workshop-uri de limbă engleză generală și de engleză pentru afaceri construite și adaptate nevoilor specifice fiecărei companii. Cursurile sunt interactive și se desfășoară la sediul companiei, așadar nu va fi necesară organizarea deplasărilor de grup, iar timpul va fi folosit la maximum. Pe baza cunoștințelor și metodelor de predare acumulate în peste 10 ani de experiență în acest domeniu, inducem stilul de lucru și învățarea activă, participativă și perfect integrată mediului real în care cursanții lucrează zi de zi.
Echipa Flying Colours organizează de peste 10 ani cursuri de limbă engleză generală și de afaceri. Am susținut traininguri de limbă engleză pentru angajați din domeniul juridic, medical, IT&C, finanțe-bănci, resurse umane.