Indrazneste sa spargi tiparele evenimentelor corporate
Daca ai planificat un eveniment in vara asta si vrei sa iesi in evidenta cu un concept nou, indrazneste sa spargi tiparul conformismului in organizarea de evenimente si gandeste-te la o alta forma de a-ti transmite mesajul celor prezenti.
Cu ce poti incepe in organizarea unui eveniment altfel? Cu studierea listei de invitati. Daca varsta si ocupatia acestora iti permite sa ii chemi la o terasa in loc de eternul hotel poti incepe prospectarea pietei pentru alte locatii interesante. Cele mai cautate sunt spatiile elegante din vilele Bucurestiului de alta data, care gazduiesc generos atat in spatiile din interior cat si la terasele cochete din spatele acestora.
Personalizarea decorului este un alt aspect pe care il poti lua in calcul pentru a-ti surprinde placut invitatii. Incearca furnizori noi si nu te teme sa faci concepte indraznete. Poti inlocui vechile roll-up-uri cu mesaje construite din litere volumetrice sau poti angaja un artist plastic sa picteze mesajul companiei tale. Imbina culorile in asa fel incat nuanta de culoare predominanta sa aminteasca in permanenta de logo-ul companiei. Mesajele emotionale sunt mai prezente ca oricand in organizarea de evenimente. Invata sa comunici prin culori, imagini si sunete.
Vrei sa construiesti un prezidiu cu fata de masa si microfoane fixe? In cazul asta poti angaja un florar pentru a face un aranjament de masa corespunzator. Sau….ai putea sa definesti speakerii prin folosirea unor scaune de birou de tip fotoliu, renuntand la prezidiul clasic. In cazul acesta, cel mai fericit va fi decoratorul care iti va propune un aranjament de flori pe inaltime, dar va accentua perceptia de eleganta si sobrietate a evenimentului.
La finalul evenimentului, indrazneste din nou sa surprinzi. Monotonia unui eveniment corporate poate fi sparta cu o poza de grup amuzanta. Cautati un furnizor care poate monta un photo booth cu accesorii personalizate pentru ocazie. Vei vedea cum si cele mai serioase persoane se vor prinde in jocul de a se fotografia in ipostaze amuzante. Acest tip de activitate este foarte des folosit si in activitatile motivationale. Pozele amuzante vor fi marturii emotionale ale evenimentului care te vor ajuta in comunicarea viitoare cu participantii.
Daca ai optat pentru creativitate in constructia evenimentului, nu da pixuri si agende la final. Ofera un cadou care poate fi dus acasa, nu la birou. Regasirea siglei brand-ului in casa unui client valoreaza mai mult decat un calendar la birou. Astfel de give-aways-uri pot fi personalizate in functie de domeniul in care organizezi evenimentul. Nu uita ca sunt la moda cadourile eco friendly si hand made, care vor face dovada ca reprezinti un brand responsabil.
Esti gata pentru idei Creative? Vino la Cursul de organizare de evenimente sustinut de Creative Buisness Management si invata sa creezi evenimente cu personalitate!