Învăţarea corporativă vs modul în care învaţă oamenii
Învățarea corporativă și programele de dezvoltare sunt "pline de sincronizare", în felul in care angajații învață, potrivit unui nou studiu de analiză comparativă realizat de specialiștii Towards Maturity.
Raportul "Învăţarea la locul de muncă" a constatat că cele mai multe inițiative de L&D au pornit de la dorinţa de a sprijini progresul în carieră.
Acest lucru a fost evidențiat de majoritatea respondenților care au plătit pentru propria dezvoltare profesională şi au dorit să progreseze în carieră. Prin contrast, respondenți au considerat că doar puțin peste o cincime (21%) de organizații sprijină aspirațiile de carieră personale ale angajaților.
De asemenea, studiul a scos la iveală faptul că 80% dintre angajații care investesc propriul timp și resurse în L&D au simțit că învățarea online ar putea contribui la progresul carierei lor. 70% dintre cei care învăță online consideră că acest lucru ar putea avea un impact pozitiv asupra performanței de locuri de muncă.
Unul dintre motivele pentru care se apelează la acest proces de învățare auto-motivat este posibilitatea de a avea acces la învățare atunci când ai nevoie de ea.
Social media și învățarea socială sunt cheia: 70% dintre respondenți au fost motivaţi de tehnologii care le-au permis să se conecteze cu alte persoane. 9 persoane din 10 descarcă aplicații pentru a sprijini procesul de învățare – iar aproximativ jumătate caută instrumente de productivitate bazate pe educație
Cu toate acestea, doar 11% dintre organizațiile implicate în cercetare încurajează personalul să rezolve problemele folosind online-ul, și doar 12% sunt de acord cu folosirea uneltelor ajustare.
Laura Overton, fondator si CEO al Towards Maturity, a declarat că rezultatele au fost un "semnal de trezire" pentru profesioniștii de L & D. "Această cercetare este cu persoane care investesc în propria lor dezvoltare - oricare dintre ele ar putea reprezenta forța de muncă extinsă", a comentat ea.
"Când elevii spun că sunt pasionaţi, curioşi și doresc să acceseze cu ușurință conținutul relevant, organizațiile trebuie să asculte. În mod clar, L & D corporativ nu furnizează ceea ce doresc elevii motivați. Gândiți-vă la impactul pe care acest lucru îl va avea asupora celor care sunt mai puțin motivați ", a adăugat ea.
Angajații doresc conţinut relevant şi ușor de găsit atunci când au nevoie de el. 80% la sută folosesc Google atunci când au nevoie să caute resurse, 70% folosesc propriaul smartphone, iar 52% propria tabletă în scop de învățare.
În același timp, 77% au declarat ca lucrul în colaborare cu alții este esențial sau foarte util. Două treimi dintre cei care ş-au evaluat auto-ritmul de învățare onlin, au declarat ca este la fel de util.
Paolo Lenotti, director de marketing la firma de învățare personalizată, care s-a aliat cu Towards Maturity pentru a realiza cercetarea, a declarat: "În timp ce toți suntem ocupați să vorbim despre on-line în comparaţie față-în-față, învățarea socială sau gamification , cât de des ne întrebăm de ce oamenii învață în primul rând? Cum o fac? Și sunt comportamentele lor de învățare recunoscute la locul de muncă sau nu?"
Articol tradus si preluat de pe Personnel Today.