Laureații Galei Biz Social Media Awards 2019
După 20 de ediții de Social Media Summit în București și în țară, Biz a organizat prima ediție a Biz Social Media Awards. Gala de premiere a recunoscut și a celebrat performanța și creativitatea brandurilor și profesioniștilor din social media.
Premiile de excelență al Galei Biz Social Media Awards pentru cele mai bune campanii din social media, cei mai creativi creatori de conținut și cei mai performanți jucători din industrie, au fost acordate după cum urmează:
Premiu de excelență pentru abordarea complexă de tip 360 de grade, care îmbină conținutul propriu cu cel realizat de comunitate s-a acordat brandului SAMSUNG.
Premiu de excelență pentru două ediții de anvergură Next Big Vlogger și pentru susținerea noii generații de conținut online s-a acordat brandului COCA-COLA.
Premiu de excelență pentru combinația ideală de new media cu marketingul tradițional, realizând povești unitare declinate specific fiecărui canal în parte s-a acordat brandului VODAFONE.
Premiu de excelență pentru inovație în comunicarea de social video content s-a acordat brandului KFC pentru lansarea KFC Social Entertainment Channel.
Premiu de excelență pentru folosirea social media în folosul binelui comun și pentru performanțele înregistrate la competiția internațională Solar Decathlon din Dubai s-a acordat echipei EFdeN.
Premiu de excelență pentru real time marketing și creativitate fără limite, pentru conținut care se viralizează rapid în social media se acordă brandului NETFLIX.
Premiu de excelență pentru curaj, asumare și reacții în timp real care transcend limitele rigide ale diplomației s-a acordat echipei de comunicare a AMBASADEI SUEDIEI DIN BUCUREȘTI.
Premiu de excelență pentru susținerea și implicarea în organizarea primei conferințe dedicate Instagram-ului din România s-a acordat companiei Maresi Romania.
Premiu de excelență pentru curajul de a apela la user generated content pentru crearea unei campanii de promovare a noii linii de produse inovatoare s-a acordat companiei CAROLI.
Premiu de excelență pentru cele mai curajoase și spectaculoase lansări, cu buzz puternic în rețelele sociale s-a acordat brandului CALIF.
Premiu de excelență pentru creativitate în comunicarea de brand online s-a acordat lui ALEX COTEȚ.
Premiu de excelență pentru creativitate în crearea de video content pentru unul dintre cei mai urmăriți și apreciați vloggeri români, cu o creștere de peste 190% a numărului de abonați în intervalul ianuarie – decembrie 2018 s-a acordat lui ANDREI ȘELARU (SELLY).
Premiu de excelență pentru construirea uneia dintre cele mai active și dinamice comunități de Facebook în rândul brandurilor de pe piața din România prezente în social media, cu peste 2 milioane de fani și campanii inedite de comunicare s-a acordat brandului LIDL.
La trei ani de la publicarea în premieră a listelor cu cele mai relevante nume din blogosfera românească și la mai bine de zece ani de când scrie despre online-ul românesc, Biz a lansat, tot în cadrul Galei Biz Social Media Awards, a treia ediție Digital Report. Proiectul reunește informații despre cele mai importante agenții de digital din România, tendințe și evoluții ale pieței de digital, liste cu cele mai relevante nume din blogosfera românească, clasificate în funcție de domeniile pe care le acoperă, top cei mai urmăriți vloggeri, top conturi de Instagram, precum și top bloggeri cu care au colaborat agențiile.
Din cuprins:
- Cele mai importante agenții de digital din România
- Tendințe și evoluții ale pieței de digital
- Liste cu cele mai relevante nume din blogosfera românească, clasificate în funcție de domeniile pe care le acoperă
- Top cei mai urmăriți vloggeri
- Top conturi de Instagram
- Top bloggeri cu care au colaborat agențiile
- Domeniile în care s-au facut cele mai multe campanii in 2018
- Bloggerii cei mai prezenți în campaniile din 2018
Varianta fizică a proiectului Digital Report fost epuizată încă din precomandă. Proiectul, în format PDF poate fi comandat aici, la prețul de 75 lei (TVA inclus): https://socialmediasummitbucuresti.ro/digital-report/.
Pentru detalii suplimentare vă invităm pe site-ul vă rugăm să ne contactați la [email protected].
***
Despre Biz Agency
Business-ul Biz Agency înglobează revista Biz, Biz Events – o divizie puternică de organizare evenimente și conferințe, Biz Story – servicii de content marketing pentru clienți, Biz Market View – o divizie dedicată studiilor de piață și portalul online revistabiz.ro.
Biz este brandul care reunește o comunitate puternică de oameni de afaceri, atât online, cât și offline.
Revista Biz
Este o voce originală și profesionistă a presei de business românești. O revistă cu proiecte editoriale care aduc valoare cititorilor și comunităților de business.
Jurnaliștii revistei au lansat campanii puternice de conștientizare a valorilor românești (Susținem inovația, Sunt un țăran) sau proiecte unice în lume precum Biz CEO Xchange sau Biz Marketing Xchange. O altă inovație este Biz World, proiectul laureat cu Red Dot Design Award, ediții ale revistei realizate integral peste hotarele țării, în Belgia, Anglia, SUA, Germania, Singapore, Austria, Franța și Japonia.
Biz Events
Divizia organizează anual zeci de conferinte de business și evenimente corporate sau gale, transmițând conținut relevant în formate inovatoare și atractive pentru publicurile țintă. Echipa Biz organizează puternice evenimente de afaceri în 9 orașe din țară și 8 capitale din lume, de pe 3 continente.
Biz Market View
Divizia de market research s-a impus prin realizarea unor importante studii și topuri în parteneriat cu agenții de research, pe cele mai importante domenii de activitate din România: Top 50 companii performante, Anuarul directorilor de marketing, Top 20 companii IT pentru care merită să lucrezi, Topul agențiilor de PR din România, Brand Ro sau BizTech.
Biz Story
Cu peste 20 de ani de experiență în jurnalism, echipa diviziei de servicii de content marketing pentru clienți știe să spună acele povești pe care cititorii să le savureze și în care brandurile să se regăsească. Conținutul gândit și implementat de echipa de creatori de conținut transmite valorile și mesajele brandului în format creativ în online și offline. Divizia transformă mesajele corporate sau de marketing într-o poveste valoroasă din punct de vedere al formei și conținutului, punând la dispoziția brandurilor toate platformele de comunicare Biz Agency.