Moduri prin care o organizație beneficiază de strategia de marketing a resurselor umane
Beneficiile conținutului influențat de resursele umane
Indiferent dacă căutați să vă îmbunătățiți strategia de recrutare sau să vă mențineți oamenii talentați angajați și fericiți, conținutul ar putea fi instrumentul de care aveți nevoie pentru a atinge obiectivele organizației. Deși există un număr mare de beneficii pe care le poate aduce producția și publicarea de conținut influențat de resurse umane, există cinci avantaje specifice care ar putea fi experimentate de întreprinderile din orice industrie:
Reducerea cifrei de afaceri
Rata ridicată a cifrei de afaceri se dovedește a fi unul dintre cele mai mari obstacole care stau în calea succesului afacerilor de astăzi, în special într-o perioadă în care multe organizații de pe tot globul, într-un număr foarte mare de industrii, se confruntă cu un deficit de talente. Astăzi, se estimează că lucrătorul mediu petrece doar 4,2 ani în orice rol dat, ceea ce sugerează că întreprinderile ar putea face mai mult efort pentru a-și păstra personalul. Adevărul este că cea mai mare parte a lucrărilor trebuie să fie efectuată înainte de recrutare. Este mult mai eficient să pregătești un potențial angajat pentru mediul în care acesta va lucra, decât să realizezi după angajare faptul că angajatul nu se descurca pe postul pe care a fost angajat. Și aici întră în joc conținutul.
Prin crearea și partajarea unei game largi de conținut, oferind diverse informații și răspunzând la întrebări comune prin arta povestirii, echipele de resurse umane se pot asigura că pe oricine aduc, acesta va avea o viziune clară și amplă la ce trebuie să se aștepte. Lucrătorii noi ar trebui să fie 100% siguri că aceasta este o companie pentru care doresc să lucreze și ar trebui să aibă cunoștințele necesare pentru a veni și a face fata locului de muncă.
Crește încrederea
Știai că 70% dintre angajați nu au încredere în resursele umane? Problema de încredere pare a fi răspândită și, deși există multe motive potențiale pentru aceasta, una dintre cele mai mari cauze probabile este lipsa de transparență. Transparența la locul de muncă este o problemă care este extrem de dezbătută, unii susțînând că transparența poate genera o experiență îmbunătățită a angajaților. Poate că una dintre cele mai notabile probleme care există astăzi în lumea resurselor umane este lipsa integrării cu alte departamente organizaționale. În multe întreprinderi, structura organizațională prevede că resursele umane sunt foarte mult o entitate autonomă, ceea ce poate duce la o deconectare între resursele umane și producție, administrație și alte domenii ale activității.
Referință: https://www.bizlibrary.com/article/hr-marketing-strategy/