O rezoluție într-un cuvânt! Happy 2018!


Tradițional fiecare nou an începe cu o listă de rezoluții care, chiar dacă nu reușim să le ținem mai mult de 3 luni cum spun studiile, reflectă dorințele pe care le avem pentru noi, pentru viața noastră, pentru carieră sau pentru afacere.

Cred că pentru cei mai ocupați sau mai puțin ambițioși s-a inventat rezoluța de un cuvânt. Sigur ați mai citit despre ea, eu am ales-o pentru acest an ca formă de experimentare. Un singur cuvânt pentru toate planurile vieții mele. Nu vi-l dezvălui pentru că e mai puțin important ce am ales eu, are legătură cu a fi prezentă la tot ce se întâmplă în jurul meu.

Iată “rețeta” pentru alegerea cuvântului potrivit:

Alege un cuvânt care să te inspire, pe semnificația căruia să te concentrezi în fiecare zi a acestui an! Poate că îl vei găsi ușor, sau poate îți va lua ceva timp să îl identifici.

Concentrează-te pe A FI nu pe A FACE sau A AVEA

Spre deosebire de rezoluții cuvântul nu trebuie să îți amintească ce ar treubi să faci ci mai degrabă să te inspire să trăiești. Gândește-te cum vrei să fii și alege un cuvând care să te ajute să devii.

Fii autentic

Cuvântul ales trebuie să te reflecte pe tine, nu pe altcineva. Este ușor să asculți cuintele altora și să alegi unul care sună bine. Dar îți dorești un cuvânt care să te definească, să rezoneze cu tine la un nivel mult mai profund

Nu gândi prea mult

De multe ori intuiția ne duce mai repede la soluția potrivită decât gândirea îndelungată. Așa că nu analiza până nu mai poți. Lasă-ți mintea liberă și vezi încotro te cheamă inima.

Și indiferent dacă îl găsești acum sau mai târziu, nu uita, magia e în noi, nu în noaptea de Anul Nou!

enJOY 2018!

Autor

Clementina Anghelache

Clementina Anghelache este antreprenor în publishing și learning facilitator. În 1994 a început să lucreze în vânzări, o provocare pragmatică pentru o persoană ce aspira să studieze filozofia. A aflat astfel că îți poți depăși limitele și că este important ceea ce îți propui. În 2000 a trecut de la vânzări catre marketing iar în 2003 a facut pasul spre antreprenoriat, creând brandurile  Learning...
Scroll to Top
// //