Planificarea bugetului de training în 2019
Un studiu al Asociatiei pentru Dezvoltarea Talentului arată că 70% dintre eșecurile de training se produc după ce trainingul angajaților a avut deja loc. Alte 20% din eșecuri se leagă de lipsa de pregătire dinainte de training. Doar 10% dintre aceste eșecuri au legătură cu trainingul propriu-zis.
Pregătirea pentru un eveniment mare de training sau un curriculum continuu de învățare și dezvoltare vine cu o lungă listă de sarcini și provocări.
De la obiectivele de învățare la bugetare și buy-in-ul senior leadershipului, activitatea unui profesionist de învățare și dezvoltare atinge fiecare zonă a unei organizații. Echilibrarea acestor constrângeri cu conținutul adecvat de instruire și platforma de livrare nu se face nici rapid și, mai ales, nici ușor.
Definirea obiectivelor de invatare
Identificarea și definirea obiectivelor-cheie de învățare ale unui eveniment sau program de instruire este esențială.
Aceste obiective pot fi influențate de lipsurile în cunoștințele publicului țintă, de noi procese sau de proceduri și / sau de o schimbare a peisajului de afaceri.
Iată câteva întrebări pe care trebuie să le iei în considerare atunci când stabilești obiectivele de învățare:
1. Care sunt conceptele sau abilitățile cele mai importante pe care angajații au nevoie să le învețe?
2. De ce sunt aceste concepte și aptitudini importante?
3. Aceste obiective de învățare se aliniează obiectivelor organizației și părților interesate cheie?
Includerea conducerii superioare în acest proces încă de la începutul perioadei poate să demonstreze valoare în cadrul activității de bugetare și să împiedice tervigersările sau piedicile.
Moduri de învățare
Nu toate metodele de formare sunt create în mod egal.
Cu obiectivul general de a vă asigura că angajații organizației tale sunt bine echipați cu abilitățile și cunoștințele necesare pentru a crește calitatea și cantitatea muncii lor, instruirea angajaților este incredibil de valoroasă.
În timp ce unele metodologii de formare sunt mai rentabile decât altele, asigurarea faptului că tehnica aleasă de tine îndeplinește obiectivele de învățare predeterminate ar trebui să reprezinte o prioritate de vârf.
În cartea sa, neurologul Judy Willis a arătat cum experiențele distractive măresc nivelurile de dopamină, endorfine și oxigen - acestea fiind elementele esențiale care promovează învățarea.
Bugetarea
Acum, vine provocarea de a pune un preț pe rezultatul dorit. Echiparea angajaților cu cunoștințele și abilitățile necesare pentru a fi o versiune mai bună a acestora.
Odată cu vechea dilemă a dificilei, dacă nu chiar imposibilei dovedire a ROI, profesioniștilor din domeniul învățării și dezvoltării nu le rămâe decât să creeze, să susțină și să demonstreze cazul cheltuielilor de training prin alte valori și statistici.
În mod tipic, bugetul anual al unei organizații pentru învățare și dezvoltare se situează undeva între 1 și 3% din costurile salariale anuale. Ca și în cazul majorității lucrurilor, acest lucru poate varia într-un mod substanțial în diferite industrii. De aceea, rapoartele din industrie pot fi un instrument util pentru stabilirea și promovarea bugetului. De asemenea, o schimbare a cerințelor de formare din programa anilor precedenți poate fi folosită pentru a justifica o ajustare a bugetului.