fbpx Saint-Gobain anunță lansarea unui joc de tipul Serious Game pentru a facilita recrutarea și descoperirea de noi talente: SAINT-GOBAIN BRAIN | Learning Network Mergi la conţinutul principal

Saint-Gobain anunță lansarea unui joc de tipul Serious Game pentru a facilita recrutarea și descoperirea de noi talente: SAINT-GOBAIN BRAIN

Saint-Gobain lansează propriul Serious Game, un joc online conceput pentru smartphone-uri și tablete, care permite jucătorilor să exploreze diversele zone de business ale Grupului, precum Industria 4.0, Distribuția, Cercetarea și Dezvoltarea. Participanții vor fi provocați să gestioneze situații tipice procesului de recrutare, dar și să își testeze capabilitățile de jucători.

Jocul îmbină explorarea mediilor de business ale Grupului Saint-Gobain cu lumea jocurilor online. Prin această nouă experiență captivantă menită să atragă noi talente, să promoveze recrutarea și să motiveze atât potențialii candidați, cât și pe toți angajații, Saint-Gobain își afirmă unicitatea în calitate de angajator. Destinat utilizării la nivel global, jocul BRAIN (www.saint-gobain.brain-thegame.com/ro) este disponibil în engleză, franceză și poloneză.

SAINT-GOBAIN BRAIN are menirea de a încuraja parteneriatul cu organizațiile de caritate locale, susținute de Fundația Saint-Gobain, dar și alte cauze ad-hoc care necesită fonduri de urgență. De fiecare dată când jocul este accesat, este afișat un contor care permite realizarea unei donații. Când suma donată ajunge la 5.000 EUR, suma este transferată către organizația caritabilă selectată. Pentru lansarea la nivel local, Saint-Gobain România a ales Asociația Habitat for Humanity România.

Desemnat pentru al cincilea an consecutiv Angajator de Top” la nivel global și pentru cel de-al patrulea an la nivel local, Grupul Saint-Gobain își consolidează această poziție printr-o modalitate extrem de inovatoare: un joc experimental care să îi provoace pe angajații companiei, facilitând în același timp descoperirea de noi talente. Acest demers face parte dintr-o strategie amplă, ce presupune o perspectivă de recrutare a talentelor mai informală și mai deschisă, pentru a aduce în echipele noastre noi colegi cu personalități care să se ralieze valorilor și atitudinilor Saint-Gobain.”, declară Smărăndița Schnel, Director de Resurse Umane al Grupului Saint-Gobain în România.

DESPRE SAINT-GOBAIN BRAIN

O aventură captivantă, o lume construită din elemente grafice futuriste în culorile Saint-Gobain. Jucătorul, Alex, se pierde în timpul unei vizite la un Centru de Cercetare și Dezvoltare, atunci când intră într-un spațiu rezervat angajaților. Astfel, se găsește față în față cu o inteligență artificială care are nevoie de ajutor pentru a-i fi restabilită funcționalitatea. Pentru a răspunde acestei provocări, Alex va trebui să apeleze la propriile sale abilități, care corespund atitudinilor Grupului Saint-Gobain (apropierea față de clienți, antreprenoriatul, inovarea, agilitatea, cultura deschisă și antrenantă). El va descoperi trei dintre zonele de business ale Saint-Gobain: un punct de vânzare, o fabrică 4.0 și un laborator de cercetare și dezvoltare în care este ghidat de inteligența artificială pentru a rezolva cele 15 provocări care îl ajută să progreseze.

Despre Saint-Gobain

Cu o vastă experienţă şi capacitate de inovare, Saint-Gobain, lider mondial în domeniul habitatului şi al materialelor de construcţii, creează, produce şi distribuie materiale şi soluţii care contribuie la bunăstarea şi viitorul fiecăruia dintre noi. Acestea pot fi găsite pretutindeni, în locurile în care trăim şi în viaţa de zi cu zi: în clădiri, transporturi, infrastructură şi în multe aplicaţii industriale. Ele oferă confort, performanţă şi siguranţă, abordând provocările legate de construcţie durabilă, de eficienţa utilizării resurselor şi de schimbările climatice. Cu vânzări de 42,6 miliarde de euro în 2019, Saint-Gobain operează în 70 de ţări şi cumulează peste 170.000 de angajaţi. În România, Saint-Gobain furnizează produse și soluții din gamele Abrasives, Brodrene Dahl, Building Glass, Pietta Glass Working, Sekurit, ISOVER, PAM, Rigips şi Weber, cu aproximativ 1800 de angajaţi și operează 22 de linii de producţie în 13 situri industriale situate în Brăneşti, Călăraşi, Ploieşti, Satu-Mare, Tulcea, Turda, Suceava şi Vălenii de Munte.

Categorie
Echipa Learning Network

Learning Network este terenul de joacă al celor care cred în puterea învățării, sunt curioși să își descopere limitele și își doresc să obțină... vezi profilul complet

Adaugă comentariu nou

Text simplu

  • Etichetele HTML nu sunt permise.
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.
  • Adresele Web și E-mail sunt transformate automat în legături.