Sfaturi pentru noii manageri
Ai fost vreodată părăsit înainte? Dacă da, care a fost scuza? Fie că doresti să recunosti sau nu, răspunsurile la aceste două întrebări sunt mai mult decât probabile:
- "Da"
- "Nu ești tu, sunt eu"
Rearanjarea unui cuplu folosind aceste cuvinte si scuze ar putea avea o filozofie eficientă a conducerii: "Nu e vorba de mine, e vorba de tine."
Gandeste-te la asta. Mulți oameni s-au simțit în acest fel, înainte de primul lor job in management.
Am fost rasplatit deoarece am fost ca un copil mic atunci cand a fost vorba de contribuțiile individuale (notele de la școală, panglicile mele albastre, premiile). Primul loc de muncă obtinut a fost probabil bazat în întregime pe propriile mele aptitudini. Și, probabil că am fost promovat de la un rol de individ, la primul meu rol de conducere, datorită abilitățile tehnice pe care le am și volumului de muncă pe care-l pot face. Este totul despre mine.
Dar, mulți oameni care ajung manageri pentru prima dată luptă cu noul lor rol de conducere, deoarece abilitățile individuale și munca care i-au promovat nu le aduc succesul şi recunoasterea în viitor ca un manager. "Este vorba despre mine" nu mai funcționează. In schimb, noii manageri trebuie să-şi concentreze energiile nu pe a face lucrarea, ci pe a conduce munca altora. Trebuie să se bazeze pe încrederea și motivarea celorlalțiş trebuie să se concentreze mai puțin pepropria persoană. Ei trebuie să strălucească mai puțin din lumina reflectoarelor și mai mult pe rapoartele directe. Pe scurt, "Nu despre mine, e despre tine."
Pentru a fi eficienti în rolurile lor actuale și viitoare de conducere, proaspeţii manageri trebuie să se concentreze pe competențele și abilitățile explorate de mai jos:
Influență
Oamenii au tendința de a se influența unii pe alții așa cum le place să fie influențati. În cazul în care folosesc fapte, cifre și date pentru a obține angajamentul, atunci vor avea tendința de a folosi fapte, cifre și date atunci când îi vor influenţa pe ceilalţi. E normal. Cu toate acestea, în cazul în care oamenii care lucrează pentru tine sunt influențați mai puțin "prin cap" și mai mult "prin inima", prin modul în care o decizie le va afecta propriul stil de viață sau de muncă, propriile valori, propriile convingeri, sau cei din jurul lor, atunci toate datele din lume, nu-i vor convinge. Tu, ca un manager trebuie să te gândeşti " Trebuie să te influențez cu ceva care nu se bazează pe preferințele mele, dar într-un fel în care îţi place și îţi doreşti să fii influențat ... Nu sunt eu, eşti tu."
Comunicare
Oameniii comunică cu cei din jur aşa cum le-ar face plăcere să comunice şi alţii cu ei . Dacă eşti un fan al seriei de televiziune vechi "Dragnet" și vrei "doar faptele" și vrei să auzi doar strictul necesar, atunci, probabil, vei avea tendința de a conversa direct (scurt şi la obiect). Cu toate acestea, este poşsibil ca oamenii cu care interacţionezi să-şi dorească să audă mai multe, să fie implicați în conversații și decizii, și să fie ascultaţi. Deci, va trebui să vorbești cu ei și să fi conștient de mesajele verbale și nonverbale transmise. Tu, ca un manager trebuie să te gândeşti "Trebuie să vorbesc cu tine în modul în care doreşti să comunicăm. Nu sunt eu, eşti tu."
Coaching și Dezvoltarea altora
O mare parte din timpul tău ca un manager ar trebui să fie investit în modalităţile de conducere ale echipei tale, nu face efectiv acel lucru pe care te-ai obişnuit să-l faci, chiar dacă crezi că-l vei face mai repede, mai eficient și mai bine. În cazul în care rapoartele directe nu-ţi oferă posibilitatea să strălucească, nu numai că sunt adăugarea de mai mult pentru a farfurie (care nu sunt recompensați pentru mai în primul rând), pe care îl implicit spunându-le "nu am incredere in tine pentru a face munca. "Cercetările au arătat că managerii care mentor de fapt, antrenor și de a dezvolta propriile rapoarte directe sunt considerate ca fiind mai bune produse, și mai mult promovabil.
Manageri care operează în acest fel se concentrează mai puțin pe ei înșiși, și mai mult pe urmașii lor, ajutându-i să fie cel mai bun ele pot fi. Tu, ca un manager trebuie să se gândească "Trebuie să pas departe de a face de lucru, și să vă ajute, mentor, antrenor și de a dezvolta vă pentru a face munca. Trebuie să fac tot ce pot să te fac de succes ... Nu sunt eu, e de tine."
Articol tradus si preluat de pe Training Industry.