Succesul pe termen lung
O organizație de succes evidențiază realizările unei persoane și apoi leagă acele realizări mai mici într-o perspectivă mai mare care are legătură cu obiectivele companiei. Oamenii vor să simtă că sunt importanți, dar vor să facă parte din ceva mai mare decât ei înșiși. Cu cât un angajat se simte apreciat și intenționat, cu atât este mai probabil să își dorească să rămână angajat pe termen lung.
Cele 3 cazuri de utilizare a întreprinderii:
Cum arată managementul unui comportament de succes pe termen lung? Depinde de scenariu. Există 3 scenarii majore de schimbare a comportamentului.
Educație și conformitate
În acest scenariu, angajați sunt chemați să acționeze în afara volumului lor de muncă tipic, învățând de obicei unele tehnologii sau politici noi. Uneori, cererea este pe termen scurt, alteori obiectivul este construirea unui obicei pe termen lung. Ce parte a instruirii merită recunoscută? Ei bine, ce poate spune antrenamentul despre individ?
Instruirea spune o poveste a competențelor din ce în ce mai mari, a unui angajat devenind din ce în ce mai valoros și echipat pentru a rezolva provocări sofisticate. Nu numai că ar trebui să aveți anumite certificări, ci să și căutați modalități de a vă arăta valoarea oferită de aceste certificări. Acest lucru poate părea dificil la început, dar oricum, nimeni nu a spus că ar trebui să fie ușor.
Managementul performanței
În acest scenariu, angajații din cazurile de utilizare trebuie să urmeze un anumit proces sau o anumită formulă. Având posibilități limitate de creativitate în aceste roluri, poate fi greu să îi mențineți pe angajați implicați și fideli. Aici, obiectivul managementului comportamentului este de a stabili contexte pe termen lung. Oferă angajaților oportunități pe termen lung pentru succes: concursuri lunare, bonusuri, insigne care comemorează înregistrările de carieră, etc.
Cu cât sărbătorești mai multe realizări deosebite și evenimente unice, cu atât mai puțini angajați se vor concentra pe lucrurile neplăcute de zi cu zi și cu atât mai probabil vor dori să rămână angajați.
Colaborare
În acest scenariu, angajaților li se solicită de obicei să colaboreze în ceea ce privește de exemplu: construirea conținutului, generarea de idei. Recompensarea eforturilor de colaborare nu numai că va permite să construiți un model de colaborare susținut, dar va ajuta și la creșterea cantității de contribuții, îmbunătățind totodată calitatea contribuțiilor menționate. Încă o dată, cheia succesului pe termen lung sunt realizările personale și viziunea colectivă.
În timp, angajații se vor mândri cu ceea ce îi face un membru apreciat al echipei și își vor dezvolta talentele recunoscute. Stabiliți obiective de echipă superbe sau impresionante, care pot fi atinse doar prin efortul de grup și incurajatiți-i pe oameni să se apropie pentru a face față provocării.
Măsurarea rezultatelor
Pentru a vă asigura că procesul vă permite să vă atingeți obiectivele de afaceri în timp ce gestionați cu succes comportamentul angajaților, astfel încât să îmbunătățiți productivitatea și implicarea, este important să măsurați rezultatele. O modalitate comună de a face acest lucru este de a lega obiectivele și rezultatele cheie de restul procesului. Acest lucru va permite managerilor să comunice cu ușurință obiectivele și obiectivele angajaților, făcând procesul transparent.