fbpx Suportul pentru dezvoltarea angajaților- prioritatea zero a momentului | Learning Network Mergi la conţinutul principal

Suportul pentru dezvoltarea angajaților- prioritatea zero a momentului

Sprijinirea dezvoltării angajaților reprezintă o prioritate majoră în majoritatea organizațiilor. Dezvoltând o forță de muncă cu o înaltă calificare, te asiguri că angajații sunt nu doar stimulați să se implice și să rămână în organizație, dar și că sunt pregătiți să contribuie concret și continuu la realizarea misiunii și strategiei organizației. 

Însă, pentru a face acest lucru în mod eficient, trebuie să începi prin diagnosticarea nevoilor de dezvoltare, astfel încât să poți identifica activitățile de învățare adecvate. 

Apoi, ai nevoie să creezi planuri individualizate de dezvoltare a carierei pentru fiecare angajat. 

Și, nu în ultimul rând, trebuie să iei măsuri pentru a te asigura că atât angajații, cât și organizația beneficiază efectiv de oportunitățile de dezvoltare oferite.

 

Motivarea și inspirarea angajaților printr-un plan de dezvoltare a carierei

În orice organizație, Millennials sunt percepuți a reprezenta cel mai mare risc în privința părăsirii locului de muncă. Multe companii au încercat să contracareze asta prin diverse beneficii superficiale, fără niciun efect însă.

Soluția este mai simplă decât se crede pentru că 86% dintre Millennials sunt mai înclinați să rămână la compania lor actuală dacă li se oferă acces la o pregătire și o dezvoltare de calitate. 

Un procent mai mare față de Generația X și Baby Boomers cu 62%, care sunt mai puțin susceptibili să rămână în organizațiile lor, chiar și atunci când li se acordă o dezvoltare de calitate.

Planurile de dezvoltare a carierei reprezintă un pas important în acest proces. Când îți ajuți și sprijini angajații pentru a-și clădi o carieră, aceștia devn cu adevărat dedicați companiei, mai implicați și contribuitori importanți la succesul afacerii. 

În plus, angajații care se află pe o cale de creștere a carierei dezvoltă sentimente pozitive cu privire la brand și companie, care, la rândul lor, ajută la viitoarele recrutări, crescând nivelul employer branding-ului.

Iată câteva măsuri și pași cheie pe care ai nevoie să te asiguri că le parcurgi înainte de a vorbi de orice plan de dezvoltare a angajaților tăi:

  • Creează planuri de dezvoltare care sunt SMART, adică specifice, măsurabile, realizabile, relevante și legate de timp
  • Fă alegeri înțelepte, astfel încât tu și angajatul tău să vă puteți concentra pe două sau maximum trei nevoi sau obiective critice de dezvoltare 
  • Identifică stilului de învățare al angajaților
  • Contribuie la schimbarea mentalității conform căreia activitățile de dezvoltare a angajaților nu sunt "pedespe", ci, dimpotrivă, beneficii valoroase 
  • Participă la Industry L&D Survey pentru ca nevoile tale și ale angajaților tăi să fie pe delin identificate și abordate corespunzător
Companie
Categorie

Specialist în comunicare şi imagine publică şi internă în domeniul de business si politici sociale, marketing online și PR. Learning... vezi profilul complet

Adaugă comentariu nou

Text simplu

  • Etichetele HTML nu sunt permise.
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.
  • Adresele Web și E-mail sunt transformate automat în legături.