fbpx Training Pulse: Anul parteneriatelor si proiectelor pentru ATU Consulting | Learning Network Mergi la conţinutul principal

Training Pulse: Anul parteneriatelor si proiectelor pentru ATU Consulting

Continuam provocarea lansata firmelor de training partenere si membre ale comunitatii Learning Network cu ATU [[{"fid":"2541","view_mode":"default","type":"media","attributes":{"height":"330","width":"330","style":"float: right; margin: 2px;","alt":"Gabriela Hum","title":"Gabriela Hum","class":"media-element file-default"}}]]Consulting. Gabriela Hum, Director Executiv al companiei de training ardelenesti ne-a povestit cu entuziasm despre proiectele si realizarile avute in aceste prime 6 luni ale anului 2014, declarandu-l un an al parteneriatelor care se arata deja mai bun decat cel anterior si chiar decat asteptarile avute. Cat despre ce se va intampla in continuare in piata, Gabriela crede ca lupta pentru existenta se va duce in continuare la client, asa cum se intampla deja de cativa ani incoace:

Luiza Pirvulescu: Cum ati incheiat prima jumatate a acestui an si cum arata ea in raport cu asteptarile de la inceputul anului?

Gabriela Hum: Aici as incepe cu un citat (nu retin al cui este) care spune ca e important sa ne comparam nu cu ce ne-am propus sa facem, ci cu ce am fi putut face. Suntem la jumatate de an 2014 cu obiective realizate la peste jumatate  din ceea ce ne-am propus chiar cu o depasire de 5% si in crestere fata de jumatatea lui 2013 cu 15 % . Am incheiat jumatatea de an cu un portofoliu de servicii cu continut nou, cursuri unice in Romania sau unice in Transilvania. De asemenea, am avut multe evenimente organizate pentru traineri si consultanti dar si pentru clienti si furnizori (Duminica pe coclauri, Duminca sarbatoritilor, 10 ani de ATU), precum si proiecte de suflet dezvoltate cu doua edituri din Romania – Editura Publica si Editura Trei, si cu o carte lansata pe piata in iunie – Psiho-vampirii – despre relationare pozitiva cu hotii de energie – Connie Voigt & Hamid Peseschkian. Iar toate acestea pentru ca ATU Consulting inseamna „training and beyond”!

L.P.: Care au fost cele mai cautate programe, atat in-house, cat si open? De ce credeti ca oamenii s-au indreptat cu precadere spre ele?

G.H.: Avem trei staruri anul aceste: trainingul de negociere, cel de time management si open-ul autorizat ANC: Consilier pentru dezvoltare personala. Dincolo de faptul ca sunt cele mai bine vandute traininguri, avem si cele mai bune feedbackuri de la clienti, nu doar la cald ci si la follow-up-urile de 3 si 6 luni. Trainingurile sunt foarte bine apreciate datorita aplicabilitatii practice si adaptarii aspectelor livrate la sala la realitatea companiei client. Analiza de nevoi reala, cu elemente de observare a muncii si interviuri cu participantii, nu lipseste la nici unul din trainingurile livrate in 2014.

Cursul de Consilier pentru dezvoltare personala este un curs livrat de o echipa de psihologi, formati in metode diverse de psihoterapie, acest aspect aducand diversitate, flexibilitate,  creativitate in ceea ce se intampla la sala, cu participantii.

L.P.: Cu ce noutati/schimbari ati venit sau planuiti sa veniti in acest an?

G.H.: Avem un an in care ne-am aventurat la cateva proiecte. Unul dintre ele este Consilierul pentru dezvoltare personala, un curs care presupune un element nou si anume partea de dezvoltare personala si autoreflectie, realizata asa cum este ea inteleasa in metodele de psihoterapie.  Alte doua proiecte sunt in curs de deschidere in a doua jumatate a anului.

Am readus pe piata cursul de Management al Cabinetului Psihologic, dedicat psihologilor ca manageri ai propriului business, un curs unic in Romania.

Asadar, a fost anul parteneriatelor, al proiectelor duse impreuna, dupa principiul „cand lucram singuri, adaugam, cand lucram impreuna, multiplicam”.

L.P.: Tinand cont de experienta pe care o aveti pe piata de L&D si de situatia de pana acum, ce predictii va incumetati sa faceti pentru cea de-a doua jumatate a anului? :)

G.H.: Cred ca lupta de existenta pe piata de training se duce si se va duce in continuare la client (era o vreme cand duceam aceasta lupta la birou, incercand sa facem design de cursuri si traininguri cat mai atractiv, cat mai diferentiat). Si asta se intampla pentru ca trainingul, de cativa ani, nu mai poate fi rupt de contextul in care se aplica lucrurile invatate si antrenate la sala. Participantii nu mai vin (doar) sa se simta bine, sau sa afle lucruri noi, ci vin pentru a invata 1, 2, 3 lucruri pe care de a doua zi le pot aplica la locul de munca, abilitati care sa le creasca productivitatea, sa le scada timpul de lucru, sa le imbunatateasca relatiile cu clientii, sa le usureze munca etc.  Asa ca trainingurile fara analiza de nevoi, fara follow-up-uri reale, cu zeci de obiective de invatare pentru 16-24 de ore de training, au sanse de izbanda foarte mici si in nici un caz pe termen lung.

Ma incumet sa spun ca in ultimii ani suntem mai orientati spre a ne cunoaste mai bine, spre a descoperi resurse noi, spre a ne intelege reactiile inconstiente, spre a ne mentine echilibrul si sanatatea mentala. Iar din acest punct de vedere intalnirile de dezvoltare personala si autocunoastere vor fi din ce in ce mai bine primite de clientii nostri, nu doar ca openuri ci foarte probabil si ca workshopuri organizate de companii.

Categorie

In prezent, sunt Online Content Manager al portalului LearningNetwork.ro. Trecutul nu... vezi profilul complet

Adaugă comentariu nou

Text simplu

  • Etichetele HTML nu sunt permise.
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.
  • Adresele Web și E-mail sunt transformate automat în legături.