[email protected] 0770 414 202

Training Pulse: CBM mizeaza pe piata organizarii de evenimente


Desi numarul cursantilor Creative Business Management a fost mai mic in acest semestru fata de aceeasi perioada a anului anterior, popularitatea cursurilor a ramas aceeasi, pe de o parte datorita mentinerii frecventei acestora, iar pe de alta parte datorita nisei generoase careia se adreseaza: persoanele/companiile interesate de promovarea afacerii in mediul digital, in special si, evident, cresterea vanzarilor. Bianca Preda, Manager General CBM ne-a declarat ca punctul forte al celor mai cautate cursuri furnizate de compania din care face parte l-au reprezentat Marketing-ul Online, dar si Planificarea si organizarea de evenimente (singurul program autorizat de acest tip din Romania):

Luiza Pirvulescu: Cum ati incheiat prima jumatate a acestui an si cum arata ea in raport cu asteptarile de la inceputul anului?

Bianca Preda: Comparativ cu aceeasi perioada a anului 2013, in prima jumatate a acestui an a scazut numarul participantilor la cursuri. Daca in anul 2013 in perioada ianuarie-iunie, agentia noastra a format 170 de persoane, pentru aceeasi perioada raportata, anul acesta la cursurile noastre s-au format 87 de persoane.  Desi frecventa cursurilor a fost constanta,  fapt ce a mentinut popularitatea cursurilor noastre, rata de participare a scazut la jumatate.

L.P.: Care au fost cele mai cautate programe, atat in-house, cat si open? De ce credeti ca oamenii s-au indreptat cu precadere spre ele?

B.P.: Programele open cele mai cautate au fost de organizare de evenimente si cele de marketing online: curs de marketing digital, SEO, Social Media, PR digital, etc. Cursul de Planificare si organizare de evenimente este inca foarte popular, nu doar pentru ca este singurul curs autorizat de acest tip, de pe piata de formare din Romania, dar si pentru ca exista o crestere in interesul de angajare in acest domeniu, mai ales de catre femeile care isi doresc o reorientare in cariera si care isi doresc sa inceapa un business pe cont propriu. In ceea ce priveste cursurile de marketing digital, cred ca este normal sa avem o crestere a cursantilor pe astfel de programe avand in vedere impactul Internetului in orice domeniu de activitate. Cei care participa la cursurile de comunicare si marketing online sunt direct interesati de promovarea afacerii lor in mediul digital si de cresterea vanzarilor, evident.

Programele in-house s-au concentrat mai multe pe teme de comunicare interna si vanzari. Abordarile formarii au fost insa diferite, intrucat companiile si-au dorit programe mai putin tehnice, extrem de aplicate si care sa contribuie atat la perfectionarea cunostintelor, cat si la sudarea echipelor de lucru. De aceea, ne-am reorientat in cadrul cursurilor dedicate catre tematici practice, cu mai multe exercitii, teste si studii de caz care sa sparga “monotonia teoretica” a unui curs.

L.P.: Cu ce noutati/schimbari ati venit sau planuiti sa veniti in acest an?

B.P.: In acest an, ne-am orientat si catre organizarea de workshop-uri, care nu sunt sustinute neaparat pe aceleasi teme ca si cursurile noastre. Ne orientam catre piata organizarii de evenimente cu ateliere de lucru pentru viitoarele mirese care doresc sa invete sa isi organizeze singure nuntile, sa isi aleaga furnizorii, sa afle care sunt ultimele tendinte in organizarea de nunti. De asemenea, avem in vedere organizarea de workshop-uri motivationale si dedicate segmentului ecologic.

L.P.: Tinand cont de experienta pe care o aveti pe piata de L&D si de situatia de pana acum, ce predictii va incumetati sa faceti pentru cea de-a doua jumatate a anului? :)

B.P: Chiar daca inceputul anului 2014 nu a beneficiat de un inceput curajos:) cel mai probabil incepand cu luna septembrie, cand va trece si valul concediilor si vacantelor, oamenii se vor reorienta catre formarea lor profesionala si personala. Nu estimam o crestere a cursantilor dar cu siguranta numarul acestora va ramane constant cu fiecare sesiune organizata.

 

Autor

Luiza.Pirvulescu

Luiza Pirvulescu

In prezent, sunt Online Content Manager al portalului LearningNetwork.ro. Trecutul nu este foarte relevant, iar viitorul...e plin de sperante.  Iubesc ceea ce fac aici. Simt ca prin munca mea contribui, macar intr-o masura mica, la dezvoltarea unor oameni. Iar acest lucru ma motiveaza. Si ma impulsioneaza sa muncesc, sa devin mai buna. Iubesc viata si incerc sa ii dau un sens cat mai bun. Dar, de...
http://www.learningnetwork.ro
Scroll to Top
// //