Training Pulse: Cursurile in tandem Bucuresti-Cluj, secretul succesului Avalon
[[{"fid":"2555","view_mode":"default","type":"media","attributes":{"height":"225","width":"224","style":"float: left; margin: 2px 10px;","class":"media-element file-default"}}]]Pentru Avalon Management, prima jumatate de an a fost una foarte intensa, plina de cursuri noi, ateliere de dezvoltare personala si profesionala, proiecte de consultanta, intalniri si evenimente. Anabela Hani, trainer de dezvoltare personala si profesionala, ne-a declarat cu ocazia mini-seriei de interviuri Training Pulse ca aceste luni au adus rezultate multumitoare pentru Avalon, iar in perioada urmatoare au pregatit, pe langa evenimentele organizate in tandem Bucuresti-Cluj, o serie de cursuri certificate ANC in Cluj, Iasi si Constanta:
Luiza Pirvulescu: Cum ati incheiat prima jumatate a acestui an si cum arata ea in raport cu asteptarile de la inceputul anului?
Anabela Hani: Am avut o prima jumatate de an intensa si cu rezultate multumitoare. Ne-am format echipe de lucru pe diferite programe, si suntem intr-o dezvoltare continua atragand resurse si din alte orase din tara. Atelierele de marti au atras atat persoane de la companiile cu care derulam programe de consultanta dar si persoane noi, care nu ne cunosteau, si lucru imbucurator, si studenti. Am rulat 4 sesiuni de cursuri certificate ANC.
L.P.: Care au fost cele mai cautate programe, atat in-house, cat si open? De ce credeti ca oamenii
s-au indreptat cu precadere spre ele?
A.H.: De mare interes a fost cursul de Specialist in Activitatea de Coaching, fiind un curs sustinut cu mult profesionalism de oameni de marca din domeniu. Cursurile certificate ANC: Formare de Formatori si Manager de Proiect se bucura in continuare de interes, beneficiind mult si de recomandarile seriilor anterioare. Amandoua sunt asezonate din plin cu multa interactivitate si aplicatii practice de grup. In prezent (iunie-iulie 2014) se deruleaza cursul de Manager de Inovare, un program complex si provocator, la care lucram cu spor cu o grupa de 8 participanti.
L.P.: Cu ce noutati/schimbari ati venit sau planuiti sa veniti in acest an?
A.H.: Intr-un mod inovator, pentru ca aplicam si noi ce „dam mai departe”, vom relansa atelierele de dezvoltare profesionala si personala de marti seara, grupate pe teme mai largi, sub denumirea de „anTRENament pentru MINE”.
Pentru serile de miercuri vom incepe un nou proiect „Kids Avalon - unelete din viitor” adresat atat copiilor intre 8-14 ani cat si parintilor lor in serile de miercuri, o data la 2 saptamani, alternand cu evenimente speciale, cu invitati speciali, sub palariile „Avalon de miercuri!” si „Avalon de 10!”.
Luni si joi seara, avem evenimente de coaching pentru cei in formare si pentru oricine este interesat de aceasta metoda de transformare a intentiilor in actiuni concrete pentru performanta.
Luni dimineata, intre 8.30-10.00 asteptam invitati la Mic Dejun Managerial, in care obiectivul principal este ca fiecare sa-si declare in acest cadru inedit si informal bilantul activitatilor realizate in saptamana trecuta si planul de actiune pentru saptamana care abia incepe.
In weekend-uri (vineri-sambata sau joi-vineri-sambata) sunt in derulare si programate in continuare cursurile certificate ANC, Formare de Formatori, Manager de Proiect (la Bucuresti si la Cluj), Manager de Inovare, Director de Vanzari, Specialist in Activitatea de Coaching, si din septembrie, in colaborare cu un alt furnizor de formare – Experto Credite, Manager de Resurse Umane.
Pe langa proiectele de consultanta organizationala de la Bucuresti si Cluj care sunt in derulare, pregatim terenul peste vara pentru a incepe cursurile certificate la Cluj, Iasi si Constanta, asta pentru inceput.
Vom continua intalnirile SuperTrainer intre noi, echipa Avalon, cei care livram in diferite programe, pentru a ne dezvolta continuu competentele de trainer si pentru a creste comunitatea trainerilor care cred in invatarea experientiala si folosirea metodelor de actiune in activitatile de formare.
L.P.: Tinand cont de experienta pe care o aveti pe piata de L&D si de situatia de pana acum, ce predictii va incumetati sa faceti pentru cea de-a doua jumatate a anului? :)
A.H.: Pentru a doua jumatate a anului vedem semne ale cresterii economice si in domeniul dezvoltarii si formarii profesionale. Mai ales in zona din care provin marea majoritate a clientilor nostri care vor sa-si consolideze parcursul, adica organizatiile dezvoltate antreprenorial care au rezistat presiunilor economice, vedem o crestere a presiunii pe dezvoltarea unor competente/comportamente manageriale complexe in care coachingul, inovarea si intraprenoriatul capata dimensiunea cu care am fost obisnuiti pana acum la managerii de top din multinationale.
In urmatoarea perioada o presiune favorabila vine chiar din sistemul formal de educatie care, in lupta cu ineficienta proprie reliefata de rezultatele din evaluari, este avid de noi abordari si colaborari.
Credem ca a doua jumatate va fi foarte bogata in ore de consultanta, de training, ateliere de dezvoltare profesionala si personala si evenimente in Bucuresti si in tara si vom face lucruri frumoase impreuna, cu colegii, colaboratorii si prietenii Avalon Management.