Trenduri în Employer Branding în 2018
În ultimii ani employer branding-ul a trecut de la nice to have la must have pentru organizațiile care doresc să atragă, să implice și să păstreze cei mai buni candidați. O analiză a principalelor site-uri de HR ne arată trendurile care se prefigurează pentru 2018:
- job experience va înlocui job description,
- employee advocacy - va crește efortul a a transforma angajații în avocați ai brandului de angajator,
- strategia de conținut va fi centrată pe angajați, pe pasiunile și viața lor, nu neapărat pe ce fac la locul de muncă,
- să ai follower-i nu mai este de ajuns, organizațiile vor targeta follower-i căutând abilitățile, experința și cunoștiințele importante pentru companie,
- crește presiunea de a adapta locul de muncă generației millennials
- strategia de engagement nu va viza doar angajații, ci și freelancerii cu care organizația colaborează.
Learning Network rămâne fidel misiunii de a propune subiecte de actualitate și a crea conținut relevant fiecărei etape prin care organizațiile trec. Astfel primul nostru eveniment în 2018 îi are invitați pe Jorgen Sundberg și Andy Partridge în masterclass-ul The Enviable Workplace.
Întrebă-te dacă locul tău de muncă este unul de invidiat și vei descoperi soluții pentru creșterea brandului de angajator.
Vino alături de noi pe 28 și 29 martie și construiește-ți brandul de care ai nevoie.
Rezervă-ți locul până la 31 ianuarie și beneficiezi de cele mai bune prețuri :-)