fbpx Trick or treat: Ikea da din nou lovitura! | Learning Network Mergi la conţinutul principal

Trick or treat: Ikea da din nou lovitura!

Se pare ca Ikea si-a facut temele in ceea ce priveste Content Marketing-ul, in special  partea de continut video. Dupa filmuletul de lansare a catalogului pe 2015 in care parodia excelent reclamele celor de la Apple (vezi aici reclama ce a avut 9 milioane de vizualizari in mai putin de o saptamana), zilele acestea un nou clip ii tine cu sufletul la gura pe fanii Ikea!

Cu ocazia sarbatorii internationale de Halloween din noaptea de 31 octombrie, programul de functionare al magazinelor Ikea s-a modificat, iar pentru a-si anunta clientii de acest lucru, echipa sa din Singapore a creat, in colaborare cu agentia BBH Asia Pacific, o noua reclama geniala (si reclama amintita mai sus a fost realizata tot in aceeasi formula):      

[[{"fid":"3467","view_mode":"default","type":"media","attributes":{"alt":"IKEA Halloween","class":"large media-element file-default"}}]]                                                                     

Inspirata din celebrul film The Shining, clipul este un tribut adus lui Stanley Kubrick, regizorul aceste capodopere cinematografice. Filmul este o ecranizare a romanului cu acelasi nume al lui Stephen King si este pelicula care l-a facut celebru pe Jack Nicholson la inceputul anilor 1980.

Dar si in 2010, cand inca marketingul prin continut video nu luase amploarea de astazi, Ikea crea reclame ce au devenit virale, cum ar fi Herding Cats: Happy Inside, un experiment facut de echipa Ikea UK cu ocazia lansarii noului catalog. Ei s-au gandit sa lase libere 100 de pisici in magazinul din Wembley, Londra, pe timpul noptii, dupa plecarea tuturor clientilor, filmandu-le pur si simplu, fara niciun scenariu propriu-zis. Ideea de a ajunge la iubitorii de feline (destul de numerosi la numar, de altfel), s-a dovedit extrem de buna! Totul s-a invartit in jurul conceptului de “CAT-alogue” (bine gandit, nu?) si a devenit virala in scurt timp. Daca nu ai vazut inca reclama, uite povestea din spatele ei si rezultatul aici:                                                                                                                                                                                      

[[{"fid":"1266","view_mode":"default","type":"media","attributes":{"alt":"Herding Cats","class":"large media-element file-default"}}]]                                                                      

Asadar, Content Marketing-ul face diferenta astazi. Insa ai grija deoarece incepe sa treaca, destul de rapid, de la diferentiator la necesitate. Daca te gandesti ca este acesta doar un trend, te inseli amarnic! Este urmatorul nivel in comunicare, marketing si promovare, iar cine nu intra in hora si nu invata sa joace cat mai bine, dispare. Pur si simplu! Vrei sa inveti si tu pasii cat mai bine? Vino pe 5 noiembrie la prima conferinta de Content Marketing din Romania si invata sa joci ca un profesionist! Gasesti detalii despre speakerii si subiectele abordate pe pagina evenimentului! Let’s  roll!                                                     

Categorie

In prezent, sunt Online Content Manager al portalului LearningNetwork.ro. Trecutul nu... vezi profilul complet

Adaugă comentariu nou

Text simplu

  • Etichetele HTML nu sunt permise.
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.
  • Adresele Web și E-mail sunt transformate automat în legături.