Advanced Facilitation Skills©, Interact, Bucuresti
Advanced Facilitation Skills© este un curs deschis de o zi și jumătate destinat tuturor celor care doresc să- și rafineze abilitățile de a facilita întâlniri de echipă. Atelierul vine în întâmpinarea unor provocări importante pe care le au facilitatorii de obicei: menținerea energiei publicului pe parcusul întâlnirii, gestionarea discuțiilor dificile și obținerea informațiilor necesare, alinierea perspectivelor la nivel de grup și mai ales, urmărirea obiectivului principal al întâlnirii, discuții prealabile cu sponsorul și participanții, precum și descoperirea subiectelor dificile pentru aceștia.
Cu ajutorul principiilor, tehnicilor și modelelor discutate și experimentate în acest curs, participanții descoperă modalități eficiente și concrete de a facilita întâlniri de echipă, în care colaborarea și comunicarea clară sunt esențiale pentru atingerea scopului comun propus.
Cursul se adresează tuturor celor care organizează întâlniri/ ședințe în rol de facilitator extern sau manager al echipei.
În urma acestui program vei înțelege mai bine:
- Cum să gestionezi întâlniri dificile
- Cum să gestionezi situațiile dificile din cadrul întâlnirilor de echipă prin tehnici specifice
- Cum să pregatești o întâlnire cu echipa și să faci follow-up cu participanții
- Cum să descoperi și să stabilești împreună cu sponsorii și participanții obiectivul principal al întâlnirii
Detalii curs:
- durata: 1.5 zile, 9.00 – 17.00 (ziua 1), 9:00 – 13:00 (ziua 2)
- trainer: Lucian Mihai
- când: 10 - 11 martie 2020
- cost: 350 Eur + TVA/participant
Agenda:
Modulul 1: Pregătirea și prezentarea întâlnirii către participanți
A) Pregătire
- Înțelegerea scopului întâlnirii: cine sunt actorii cheie, care sunt nevoile principale, cine este sponsorul întâlnirii
- Înțelegerea dinamicii echipei și a nevoilor reale: interviuri cu participanții
- Recalibrarea scopului întâlnirii împreună cu sponsorul, dacă este necesar
- Stabilirea etapelor principale ale ședinței
B) Prezentarea întâlnirii către participanți
- Implicarea facilitatorului: influențarea și pregătirea mesajului de anunț
- Discuții cu actorii cheie: HR și managerul echipei
Modulul 2: Facilitarea întâlnirii
- Arta de a găzdui o întâlnire de echipă: atmosfera generală, pregătirea sălii, setarea cadrului
- Renegocierea secvențelor principale ale întâlnirii împreună cu participanții
- Setarea regulilor
- Rolul de observator și rolul de facilitator: încurajarea participării tuturor celor prezenți, contribuții precaute
- Gestionarea digresiunilor: ce e relevant și ce nu este relevant pentru subiectul tratat
- Instrumente de facilitare (world café, 1-2-free, round-robin, instrumente online de colectare a informațiilor la nivel de grup)
- Facilitare vizuală: harta vizuală a întâlnirii
- Tehnici de interogare
- Gestionarea obiecțiilor
- Ce facem începând de mâine? Luarea deciziilor la nivel de grup, tehnici de evaluare a ideilor
- Gestionarea relațiilor de putere: cum identificăm polii de putere, cum gestionăm influența lor în dinamica întâlnirii
- Plan de acțiune: Start-Stop-Continue
Modulul 3: Follow-up
- Întâlnirea de follow-up împreună cu echipa
- Întâlnirea de follow-up împreună cu sponsorul
- prin telefon: 0770.414.202
- prin e-mail: [email protected]