Comunicare Eficienta cu Clientii
Data si locatie
OBIECTIVELE DE INVĂȚARE/DEZVOLTARE ale cursului COMUNICARE EFICIENTĂ CU CLIENȚII
- Ȋnţelegerea clienţilor, a nevoilor şi aşteptărilor acestora
- Ȋmbunătăţirea abilităţilor de ascultare activă şi comunicare asertivă ȋn relaţia cu clientul
- Ȋmbunătăţirea abilităţilor de persuasiune folosind tehnici de rezolvare a obiecţiilor şi tehnici de influenţare
- Transformarea oricărei interacţiuni cu clienţii ȋntr-o experienţă productivă
- Gestionarea cu profesionalism a clienţilor dificili, recâştigand ȋncrederea acestora
- Controlarea propriile reacţii când clienţii reacţionează la nivel emoţional
- Importanţa satisfacerii nevoilor clienţilor la nivel uman – esenţială pentru succesul personal şi al organizaţiei
- Identificarea elementelor cheie pentru a atinge excelenţa ȋn relaţia cu clienţii/customer service
- Câştigarea unui avantaj competitiv necesar în mediul de afaceri actual, puternic orientat către client şi nevoile acestuia
PROGRAMA CURS
I. INTRODUCERE ȊN CUSTOMER SERVICE
- Ce este customer service?
- De ce este important să oferim servicii de calitate?
- Ce ȋşi doresc clienţii?
- Valoarea unui client
- Ce greşim in faţa clienţilor?
- Comunicare aşteptări angajator postcurs
II. CONSTRUIREA ȘI CONSOLIDAREA RELAȚIEI CU CLIENTUL
- Comunicarea: cheia construirii relației cu clientul
- Importanța limbajului paraverbal și nonverbal în comunicarea cu clientul
- Prima impresie dă tonul în relația cu clientul
- Câștigarea încrederii clientului printr-o atitudine profesionistă
- Identificarea nevoilor și așteptărilor clientului în funcție de tipul de personalitate
- Satisfacerea nevoilor emoționale ale clientului. Empatia.
- A auzi vs. a asculta: tehnici de ascultare activă a clientului
- Adresarea întrebărilor potrivite și oferirea răspunsurilor potrivite
- Folosirea formulelor de curtoazie în relația cu clientul
- Importanța unei atitudini pozitive
III. PREVENIREA și REZOLVAREA RECLAMAȚIILOR CLIENTULUI
- Formula potrivită: Reacționează, Acționează, Recuperează, “+1”
- Ce îi nemulțumește pe clienți?
- Modelul CCS de prevenire a conflictelor
- Reclamațiile clientului – oglindă a activității
- Pașii rezolvării unei reclamații făcute de către client
- Servirea clientului la standarde ridicate
- Cum să oferi şi să primesti feedback de la client
- Cum să critici în mod constructiv, fără a demotiva
- Tipologii de clienți dificili. Modalități de abordare a clienților dificili
IV. COMUNICAREA PRIN TELEFON ȘI COMUNICAREA SCRISĂ
- Cum răspunzi în mod profesionist la telefon
- Ascultarea activă la telefon
- Expresii de folosit și de evitat la telefon
- Respectarea priorităților
- Atitudinea la telefon
- Preluarea unui mesaj. Reguli de lăsare a mesajelor
- Cum pui un apel în așteptare
- Cum faci un transfer elegant al apelului
- Încheierea conversației telefonice
- Cum să scrii un email de impact
- Crearea mesajului în funcție de interlocutorii cărora mă adresez
- Reguli de formulare a e-mailurilor de impact
V. FACTORI STRESORI ÎN RELAȚIA CU CLIENTUL
- Factorii stresori în procesul de asistență clienți
- Efectele stresului pe termen scurt și lung
- Tehnici eficente de controlul al stresului
- Personal vs profesional
VI. EXCELENȚA ÎN SERVICII / The R(L)OYAL Service Package
- Importanța poziției și rolului personal în dezvoltarea loialității clientului
- “Statutul” angajatului – Consilier/Consultant
- Implicarea personală a angajatului, dincolo de procedura de lucru
- Cum își creează clienții percepția asupra calității serviciilor
- Depășirea așteptarilor clienților
- Detalii care fac diferența în cultura serviciilor la standarde înalte
TARIF
1460 RON/participant. Pentru mai mult de doi participanți în aceeași sesiune se acordă reducere.
Tariful include:
- livrare curs 2 zile, 09-17; pauze de pranz si de cafea
- suport de curs, materiale, diploma de participare
Data si locatie
Cere program personalizat:
- prin telefon: 0770.414.202
- prin e-mail: [email protected]
?