Conflict Management
De la conflict la performanţă sau de la conflict la faliment.
De cele mai multe ori, oamenii percep conflictul doar în forma lui negativă. Şi de aceea, Managementul Conflictului devine un subiect care din start aşează oamenii într-o poziţie de “luptă”. De fapt, conflictul este un dat în viaţa de zi cu zi, atât în mediul organizaţional cât şi în viaţa personală. Totodată, conflictul poate fi o metodă foarte bună de provocare a oamenilor pentru a-şi depăşi propriile bariere atât din punct de vedere profesional cât şi persoanal (cu condiţia ca situaţia conflictuală să fie foarte bine mediată).
Odată ce oamenii vor conştientiza prezenţaconflictului în viaţa lor ca pe un fapt firesc, în primul rând nu vor mai fi surprinşi atunci când vor ajunge în situaţii conflictuale, iar în al doilea rând vor putea mult mai lesne să prevină şi să medieze o astfel de situaţie.
Cui se adresează acest training:
Tuturor oamenilor dintr-o organizatie indiferent de poziția lor în structurile organizaționale;
Obiective training:
Să înțeleagă definiția conceptului de conflict în mod unanim;
Să conștientizeze efectele conflictului la nivel de organizatie si personal;
Să recunoască și să identifice cauzele conflictelor din propria organizație;
Să poată identifica in fază incipientă semnalele unui posibil conflict;
Să cunoască etapele de rezolvare ale unui conflict;
Să cunoasă metodele de aplanare și rezolvare a situațiilor conflictuale;
Să poată prevenii conflictul;
1. Conflictul
Considerente teoretice
Tipurile și cauzele generale care determină conflictele
2.Conflictul – o metodă de supraviețuire sau…
Tringhiul dramatic – VICTIMA-SALVATOR-PERSECUTOR
Conflictul interior vs. conflictul extern
Avantajele și dezavantajele conflictului
Cunoașterea și înțelegerea nevoilor celorlalți
Test MBTI – Debriefing
Ințelegerea propriilor emoții
Empatia ca formă de înțelegere a celorlalți
3.Comunicarea – un tratament de mediere
Ascultarea activă
Fedback-ul
4.Un obiectiv comun
Cum câștigi încrederea celorlalți?
Am încredere ca ai încredere.
5.Identificare – Prevenție – Mediere
Conștientizează situația conflictuală;
Anunță că situația tinde să devină conflictuală;
Concentrează-te pe soluție, nu pe vinovat;
Apelează la un mediator (dacă este cazul);
Asigură-te ca situația nu se va mai repeta;
Action Plan
Dezvoltarea unui plan personal și de echipa pentru pentru însușirea unui management bun al conflictelor
Identificarea oamenilor care te pot ajuta în îndeplinirea planului
Agenda:
09:00 – 09:30 –Welcome Coffee
09:30 – 10:45 – Curs
10:45 – 11:00 – Coffee Break
11:00 – 13:00 – Curs
14:00 – 15:45 – Curs
15:45 – 16:00 – Coffee Break
16:00 – 17:00 – Curs
17:00 – 17:30 – Recapitulare
Durată: 1 zi
Data: 22 octombrie
Loc de desfasurare: București
Taxa de participare: 120 Euro + TVA
Tariful acoperă cursul, certificarea de la sfârșit, suportul de curs, pauzele de cafea și de masa de prânz.
- prin telefon: 0770.414.202
- prin e-mail: [email protected]